Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvordan vaske stellebagen til Simo, den myke? Går det an å ta den i vaskemaskina? Har den lyse bagen, og den blir så fort stygg. Så føler jeg skulle ha vaska hele! [:)]
Simo pleier å være flinke til å merke varene sine med vaskeanvisning, sjekk om du finner lappen du [:)]
Forresten så har jeg slengt de utroligste ting i maskinen uten noen uhell så langt, er bare litt forsiktig med mørke farger siden de kan bli blasse. Hvis du prøver deg på håndvask vil jeg anbefale å bruke vanlig vaskemiddel beregnet på klær siden det fungerer bedre på flekker og skitt enn f.eks shampo [;)]
veit ikkje om eg har samme type som deg(har ei svart), men eg kan iallefall vaske den simo bagen eg har!
I bunnen på bagen e det ei plate som du kan ta ut, e en åpning på sida.
resten av bagen kan eg ha i vaskemaskina. Usikker på om det var på 30 eller 40 grader.
Det sto enten inni bagen, eller så såg eg berre på det som sto i trekket på vogna.
Vaska min simo stelleveske i maskinen, sto anvisning et sted inni[:)] Var litt usikker pga den plata, så sendte de mail, og fikk til svar at den bare kunne vaskes - med plata[:)]