Vask av Simo stellebag

lisemo

Elsker forumet
Hvordan vaske stellebagen til Simo, den myke? Går det an å ta den i vaskemaskina? Har den lyse bagen, og den blir så fort stygg. Så føler jeg skulle ha vaska hele! [:)]

Er alle så flinke at de ikke møkker ned stellebagene sine her inne?? [:-]

Simo pleier å være flinke til å merke varene sine med vaskeanvisning, sjekk om du finner lappen du [:)]

Forresten så har jeg slengt de utroligste ting i maskinen uten noen uhell så langt, er bare litt forsiktig
med mørke farger siden de kan bli blasse. Hvis du prøver deg på håndvask vil jeg anbefale å bruke vanlig
vaskemiddel beregnet på klær siden det fungerer bedre på flekker og skitt enn f.eks shampo [;)]

veit ikkje om eg har samme type som deg(har ei svart), men eg kan iallefall vaske den simo bagen eg har!

I bunnen på bagen e det ei plate som du kan ta ut, e en åpning på sida.
resten av bagen kan eg ha i vaskemaskina. Usikker på om det var på 30 eller 40 grader.
Det sto enten inni bagen, eller så såg eg berre på det som sto i trekket på vogna.

Vaska min simo stelleveske i maskinen, sto anvisning et sted inni[:)] Var litt usikker pga den plata, så sendte de mail, og fikk til svar at den bare kunne vaskes - med plata[:)]

Back
Topp