Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vet jeg ikke, men her har de dusj i gangen med varmt vann i bhg. så vi spyler dem på trappa! Kjempe kjekt!
Prøver å spyle klærne vi bruker hjemme også, men noen ganger blir de kastet sølete i maskinen..
Ring og hør med de som selger?
Jeg tenker at det er viktig å få vekk sand og steiner sånn at det ikke sliter på klærne i vaska.
Små steiner og sand kan lage riper og hull i regntøy eller andre uteklær.
Og så er det sånn at regntøy ikke bør ha for høy sentrifugehastighet.
Regntøy skal jo holde vannet ute, men når sentrifugehastigheten er for høy så tvinges vannet til å presses ut gjennom tøyet, og tøyet mister vanntettheten sin.
Litt å være oppmerksomme på ved vaska av regntøy og tekniske klær altså ;-)
Er ikke bare å hive det i maskina og håpe på at ikke maskina blir ødelagt ;-) Klær er ikke billig det heller ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja det er mulig. Kjører på 400 jeg ;-)Teknisk tøy skal vel sentrifugeres på max 800, mener jeg å huske?!![]()
Ja det er mulig. Kjører på 400 jeg ;-)
Så får det heller dryppe av seg resten ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja det tørker fort. Geniale klær ;-)Ja, det er nok lurt!Tørker jo veldig fort og.. Fant du ut hvilket tøy du velger? Sånn for å kuppe tråden, liksom..
![]()
Ja det tørker fort. Geniale klær ;-)
Ja, jeg har bestilt buksa fra bergans, knitten tror jeg den het.
Tester buksa først før jeg evt kjøper jakka. Han har kappahl -jakka fra i fjor som passer foreløbig.
Men han vil absolutt ha rosa jakke, og det kjøper jeg ikke til ham
Selv om man strengt tatt ikke skulle ha brydd seg om farger. Men jeg er redd han vil få noen kommentarer på det, og kjøper ikke ei jakke til 700,- som han kanskje bare kommer til å bruke en gang...
Så får avvente jakke ei lita stund ;-)
Og sånn bukse som tålte vann skulle han IKKE ha, for da måtte han være lenge ute sa hanLurer på hvor han har det fra
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Nei jakka var i lilla, rosa, blått og grønt.Haha.. Fantastisk..Finnes de i rød da? For rødt er jo fint til gutter
Enig med rosa, at det fort kan innby til kommentarer..
Kan se for meg at de som ikke har regntøy for tiden, men bare dress blir sendt inn våte og kalde, og at han kanskje kobler eget teknisk tøy med uvanntett vintertøy?!Men må si han virker løsningsorientert med tankene sine!
![]()
Nei jakka var i lilla, rosa, blått og grønt.
Får sjekke de andre jakkene fra bergans og se om de kan ha noe i rødt eller noe. Men han er veldig glad i jakka fra i fjor, den har mange ruter med flere farger, deriblant rosa, gult, blått, grønt osv.
Ellers så kan det være at han bare trenger å tenke på det jeg sa om at noen kanskje kom til å si noe på det. Selv om jeg synes det er fælt at han ikke skal kunne bruke de fargene han liker godt fordi det kan være noen som vil erte ham.
Irriterer meg det der med at farger er kjønnsbestemt
Aner ikke hvor ham har det fra at noen får gå inn tidligere, sikkert noen som er blitt våte og kalde ja...
Jaja, jeg snakka sikkert med ham på et ugunstig tidspunkt
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Ja skal gi deg beskjed ;-)Ja, sånn sett er det lettere å være jente tror jeg. Kan liksom gå med alle farger på.. Men fortell gjerne hvordan buksen er, for er den god går vi lett over på den!![]()