Vask av nye ullklær?

JayCee

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Juligull2021
Heisann :):Heartpink

Vasker dere nye ullklær før bruk ? Eller bare lufter dere de?
Jeg har kjøpt noen ting fra lillelam (klær, pledd, tøfler osv.)
Jeg husker ikke om jeg vasket pleddet til storebror før han kom :whacky011
 
Jeg vasker :happy:
 
Jeg vasker også alt av klær og pledd.

Er litt usikker på om jeg må vaske lammeskinnet før bruk. Det står at det kan vaskes, men jeg stritter litt imot for det er bare så vidunderlig mykt nå :shy:
 
Ja vasker alt, ikke godt å vite hvor de har vært hen. Klær anbefales vaskes for å fjerne stoffer fra produksjon å sånt ulla trenger jo ikke harde vasken da
 
Jeg vasker også alt av klær og pledd.

Er litt usikker på om jeg må vaske lammeskinnet før bruk. Det står at det kan vaskes, men jeg stritter litt imot for det er bare så vidunderlig mykt nå :shy:
Jeg vasket ikke saueskinnet før bruk. Bare luftet det. Kan ta en klut og vaske det litt for hånd. Ble anbefalt det av butikken som det kommer gris på den. Kommer i egen poser og ikke lagt åpen slik jeg ser de gjør mange andre butikker der alle kan ta på de. Kommer jo ann på hvor det er kjøpt hva jeg hadde gjort.
 
Jeg vasket ikke saueskinnet før bruk. Bare luftet det. Kan ta en klut og vaske det litt for hånd. Ble anbefalt det av butikken som det kommer gris på den. Kommer i egen poser og ikke lagt åpen slik jeg ser de gjør mange andre butikker der alle kan ta på de. Kommer jo ann på hvor det er kjøpt hva jeg hadde gjort.
Jeg vasket heller ikke lammeskinnet. Hang de ut til lufting lenge for å få bort litt av sauelukta:hilarious:
 
Ja, vasker alltid nytt tøy. Ulltøy på skånsom ullvask :)
 
Back
Topp