Vask av klær

Ønsker89

Andre møte med forumet
Er det for tidlig å vaske klærne til den lille nå? Eller så fort jeg får kjøpt en kommode og ha klærne i da :happy:
 
Litt ivrig her også . Har vasket Masse til bitte lillesøster alt :p . Putter de i smartstore bokser etterpå og det lukter fortsatt nyvaska :)
 
Har begynt å vaske opp litt klær jeg også. Har stressa så med å få prematur fødsel igjen, at jeg alt har begynt å slenge litt oppi fødebagen også ;)
 
Har begynt å vaske opp litt klær jeg også. Har stressa så med å få prematur fødsel igjen, at jeg alt har begynt å slenge litt oppi fødebagen også ;)

Håper du slipper prematur fødsel. Men lurer på å begynne å skrive liste sånn at gubben evt kan pakke for meg hvis noe skulle skje :wacky:
 
Håper du slipper prematur fødsel. Men lurer på å begynne å skrive liste sånn at gubben evt kan pakke for meg hvis noe skulle skje :wacky:
Om det gir deg mer ro, så er det bare å gjøre det, tenker jeg :)
 
Vasket ettersom vi har kjøpt litt nytt her også. Vasker nok de klærne vi har båret ned fra loftet om ikke så altfor lenge, greit med alt som er gjort :happy:
 
Jeg har ikke begynt, jeg tenker at jeg tar og vasker alt når jeg har handlet inn mest mulig :) Akkurat nå har vi ikke kjøpt et eneste plagg, alt er jo stengt og jeg er ikke noe glad i nettshopping:angelic: Babyklær er jo så smått så greit å samle mest mulig i en vask!
 
Jeg tenkte begynne så smått nå kanskje til uka. Må bare få fiksa kommoden hennes først:happy:
 
Skal begynne denne uka når stellekommoden er kommet på badet. Etter sykehusinnleggelse denne uka så ble jeg litt stresset for å ikke ha noe klart:angelic:
 
Jeg vasker klær i den minste størrelse denne uka, kommoden har vært klart siden februar. Tenker det også god tid til å lære meg litt til barnevogn og bilsete :)
 
Jeg har ikke begynt, jeg tenker at jeg tar og vasker alt når jeg har handlet inn mest mulig :) Akkurat nå har vi ikke kjøpt et eneste plagg, alt er jo stengt og jeg er ikke noe glad i nettshopping:angelic: Babyklær er jo så smått så greit å samle mest mulig i en vask!
Godt å se at vi ikke er de eneste som ikke har kjøpt et eneste plagg..!
 
Back
Topp