Vask av flasker og smokker

Hehe, det har jeg ikke tenkt på en gang. Tenkte vi var nermest klar nå når babytøyet er i hus :D

Det skjønner jeg godt altså :) kanskje det blir bedre nå som du er klar over problemet i utgangspunktet, ja. Kanskje kontakte ammehjelpen?
Men husk at man må ikke amme for enhver pris :)
Håper liksom det blir greit siden det har vært en liten pause i mellom. Men håper igrunn at neste kan ta litt smokk, siden broren skulle være på brystet konstant når vi var hjemme. eneste som roet han. men tror nok jeg ville følt meg håpløs hvis jeg ikke får ammet lillesøster når jeg ammet storebror i 15 mnd

Håper liksom det blir greit siden det har vært en liten pause i mellom. Men håper igrunn at neste kan ta litt smokk, siden broren skulle være på brystet konstant når vi var hjemme. eneste som roet han. men tror nok jeg ville følt meg håpløs hvis jeg ikke får ammet lillesøster når jeg ammet storebror i 15 mnd

Herregud, da holdt du jo ut lenge med de problemene dere hadde!

Håper du klarer å se situasjonene separat da, om det blir for galt er det ingen som kommer til å mene du gjør en dårligere jobb med lillesøster om du ikke holder 15 mnd.

Herregud, da holdt du jo ut lenge med de problemene dere hadde!

Håper du klarer å se situasjonene separat da, om det blir for galt er det ingen som kommer til å mene du gjør en dårligere jobb med lillesøster om du ikke holder 15 mnd.
Men ammet jo mest på det brystet som ikke var vondt. men når jeg først ble lei så gikk det bare noen dager før jeg sluttet helt. det kom liksom veldig brått på.
Men håper mest det skal gå fint å starte opp igjen :)

Back
Topp