Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi har dusjvegger på badet som kan slås inn og ut i glass, og fliser på veggen. Jeg synes flisene på veggen inni dusjen er så vanskelig å få orndtlige rene, blir så fort gule av såperester ol. Noen som har gode tips på noe som virkelig får dem rene..?
Jif skurekrem dersom man har fått et "tykt" belegg allerede, men med myk svamp.
Ellers bruker jeg bare eddik i varmt vann og vasker med svamp (og spyler av med varmt vann), det blir helt blankt.
Plumbo powerclean (mener det er rett navn). Sprayflaske med rosa innhold. Vidundermiddel! Selges ikke over alt, jeg fant det på Jernia. Den tar også heksesot. Tok meg en liten runde på badet også etter at jeg hadde vasket lister til den store gullmedaljen og den fjernet fett og kalkrestrer veldig enkelt
Ååååå vi har og sånne glassvegger. Fikk ett tips av en venninne, den nye cillit bang foam... Det er altså skum du spruter på, gnikker der det er verst og skyller av= voila..:-D Itillegg er det litt gøy hvis du er litt barnslig. Masse skum. Hehee
Mange gode tips! Men dersom du vil slippe å vaske ofte; gjør det til en vane å bruke fem sekunder på å spyle vegger og fliser etter hver dusj da får du bort såperester før de setter seg
Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app