Veldig lurt å ikke bli hysterisk ja! Her vasker vi våre dyner når vi bytter til sommer/vinter, så det blir jo én gang i året på hver av de. Jeg har en tendens til å reagere på støv og husmidd, så greit å gjøre det en gang i blant synes jeg. For ikke å snakke om den deilige følelsen av helt ren dyne da! Vanligvis har jeg brukt et godt parfyrmert skyllmiddel for ekstra frisk lukt, men ser jo nå at det ikke skal brukes på dun.
Å skifte på sengetøyet til babyen en gang i uken kan jo ikke være seriøst med mindre det skjer noen ulykker? Det kommer hvertfall ikke til å skje her!
Men en ting jeg har tenkt på. For disse samsovingforkjemperne... Man SKAL ha ny madrass i babysengen for å redusere krybbedødsfaren. Men hva med foreldresengen? De er jo ofte veldig godt brukt, og mange har kanskje arvet en eldre seng. Da blir det jo nytteløst å ha ren og ny madrass i babyseng, når foreldresengen ungen sover i har gammel madrass?
Litt feil tråd kanskje, men følte det hørte litt til dette med vask og rent sengetøy
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3