Vask av babyleker

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
På de fleste babylekene jeg har i stoff så står det "surface wash", uansett om det er en slags fløyte i eller om det kun er bamse med fyll i.
Mon tro om de blir ødelagt av en runde i maskin på 30/40grader? (av de som jeg ser for meg kan vaskes i maskin vel og merke).

Hvordan har dere gjort det?

På de fleste babylekene jeg har i stoff så står det "surface wash", uansett om det er en slags fløyte i eller om det kun er bamse med fyll i.
Mon tro om de blir ødelagt av en runde i maskin på 30/40grader? (av de som jeg ser for meg kan vaskes i maskin vel og merke).

Hvordan har dere gjort det?
Vasker på ullvugge 30 grader i vaskepose :)

Vasker på ullvugge 30 grader i vaskepose :)
Jeg leste gjennom programmene vi har på maskinen, satte de på på "håndvask" med litt milo :hilarious: vi får jo se hvordan de ser ut etterpå, men de kan vel ikke bli veldig skadet av slikt :p
Må virkelig kjøpe flere vaskeposer, hadde bare én litt stor og det var ikke plass til alt :shy:

Har intensjon om å kjøpe leker med motivasjon at de skal kunne vaskes, ikke så mye pga "ååååå bakteriefare", men vil gjerne slippe å måtte kaste leker etter omgangssyken eller en tur i spy fordi de ikke kan vaskes :)

Har håndvasket de lekene som ikke tåler maskin i en balje med litt såpe

De ble seende veldig fine ut, det er typisk leker som tiltrekker støv :p Tok de på et program for håndvask og vasket dem med milo :shy:

Back
Topp