VASK AV AMMEPUTE??? *trenger råd*

• Trådstarter Trådstarter ebbi
  • Opprettet Opprettet
E

ebbi

Guest
noen som vet hvordan jeg får rengjort ei ammepute med slike sakko-sekk kuler inni?[8D]

lilligutt her klarte jo såklart å bæsje igjennom her ista når jeg satt å amma han[8D]

Hmm, det skulle jeg også likt å vite... Har bare vasket trekket, men hvis uhellet er ute er det greit å kunne vaske hele puta. Er jo sånn isopor lignende kuler... Kan jo være det går ann å vaske det forsiktig i vaskemaskinen, men tror jeg ville unngått tørketrommel...

Dytt!

ORIGINAL: DaniellasMamma

Hmm, det skulle jeg også likt å vite... Har bare vasket trekket, men hvis uhellet er ute er det greit å kunne vaske hele puta. Er jo sånn isopor lignende kuler... Kan jo være det går ann å vaske det forsiktig i vaskemaskinen, men tror jeg ville unngått tørketrommel...

Dytt!

ja? tror du det?[8D]
har ikke tørketrommel så det er ikke det verste.... men trekket er jo ikke så alt for tykt? tåler det det da? og tåler isoporkulene det da?[8|][8D]

Det der skulle ikke være lett:p skal se om jeg finner posen jeg fikk ammeputen i å se om det står noe der om vasking. Selve trekket man kan ta av og på vet jeg kan vaskes, men selve puta er det værre med. Men, det burde jo gå ann da den også kan bli skitten.

Det der skulle ikke være lett:p skal se om jeg finner posen jeg fikk ammeputen i å se om det står noe der om vasking. Selve trekket man kan ta av og på vet jeg kan vaskes, men selve puta er det værre med. Men, det burde jo gå ann da den også kan bli skitten.

Der sto det jammen ikke mye nyttig. Står vaskes på 60 grader. Men for alt jeg vet gjelder det kun trekket.

Der sto det jammen ikke mye nyttig. Står vaskes på 60 grader. Men for alt jeg vet gjelder det kun trekket.

ja, ikke sant... har jo allerede vaska trekket.. men skulle gjerne ha fått ren puta og[8|]'

har forhørt meg litt. isoporkuene blir nok ødelagt om de vaskes i maskinen.

På min ammepute er det to trekk, og begge kan tas av og vaskes. hva slags pute har du da?

Back
Topp