Vart innlagt i går :(

Håper legene kan hjelpe deg, og at riehemmende og hvile stopper riene. Alt for tidlig detta! Krysser fingrene for at dette skal gå bra!!!

Gutt født 09
Baby sept 13

Å nei... :/ krysser alt jeg har for att de klarer å stoppe det, og att lille blir i magehula i mange flere uker!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff håper set stopper opp. Lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for støttende ord damer :) er 23+2 i dag.. venter på legene nå.. blir vell ny ul på cervix rekner eg med.. slimproppa mi gikk seff i sta og :(

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Klarer ikke slutte tenke på deg. Håper det går bra! Sender masse gode tanker!

Så gode dåkke er <3 tårene triller når eg sitter å leser gode ord <3 hjelper mykje! har rier enda, så er litt redd for cervix ul senere i dag :/ men heldigvis ingen blødning elr vannavgang!!! Bank i bordet!! Har nettopp hatt besøk av pappa å mine 3 gull <3 var godt å få kose litt! Å nå ligger eg her alene igjenn :/ sier bare takk gud for bøker!!! *leveseginnienannaverden*

Slenger ut bilder fra besøket mitt :) må ha litt positivt å poste oxo ;) ellers så oppdaterer eg elr sladdrevennen min dere om d skjer noe nytt...

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1369837300698.jpg
    1369837300698.jpg
    51,2 KB · Visninger: 135
  • 1369837311862.jpg
    1369837311862.jpg
    36,7 KB · Visninger: 136
Så koselig med besøk <3 for en fin fin familie du har!
Jeg håper det er positive nyheter senere i dag etter ul. Krysser alt for det! Hold oss oppdatert! Vi er så mange som ønsker dere alt godt. Vet jeg holder pusten her i hvertfall. Nå må de tullete riene gi seg! Får du noe får å bremse de? Eller må det gå sin gang?

Dette var ikke noe kjekt! Sender deg mange gode tanker og håper alt ordner seg :) klem

Håper de klarer å stoppe det, Oog krysser alt jeg har for at bebis skal holde seg inni magen litt til! :)

Krysser alt som krysses kan! Det er for tidlig med sept.bebis enda :/ lykke til på ul - håper de greier å stoppe det! <3

Huff lykketil.. Håper det stopper opp ihvertfall en 4-5 uker til

Huff så skummelt, håper de greier å stoppe det og at alt står bra til med mor & barn!! <3

krysser alt som kan krysses for dere <3 dette skal gå så bra <3

Uff så mye du går igjennom nå:( mine tanker går til deg og dere! Håper det gir seg og at alt går bra:) nydelig familie og flott at du holder deg positiv også:) dette går bra! De har blitt så flinke på sykehuset:) sender gode tanker ^^

håper dere har det bra. Tenker på deg vennen. Klem

Back
Topp