Varslar du andre i trafikken?

Nei, huff. Blir så irritert når folk gjør det! :banghead:

Jeg er heller der at jeg fryder meg om noen blir tatt :rolleyes: spiller ingen rolle hvor gode venner det er eller at jeg vet de er gode mennesker. Folk får kjøre forsvarlig for min og alle andres del.

Jeg varsler om glatte veier, trafikk kork, ulykker og lignende hendelser som kan hjelpe andre bilister
Jeg er en "medbilist"
Jeg anser det at promille- og råkjørere blir stoppet er til hjelp for andre bilister og varsler naturlig nok ikke om det

Jeg varsler om glatte veier, trafikk kork, ulykker og lignende hendelser som kan hjelpe andre bilister
Jeg er en "medbilist"
Jeg anser det at promille- og råkjørere blir stoppet er til hjelp for andre bilister og varsler naturlig nok ikke om det
Sånne ting er fint å varsle om.

Kontroller er så forkastelig å varsle om at jeg blir sint. Det et som du sier til fordel for oss andre at de som blir tatt i kontroll tas, så jeg er glad for hver som tas. Ja, ikke glad for at de råkjører eller kjører med promille, men når de først gjorde det, glad de ble tatt

Nei det gjør jeg ikke!

Varsler ikke på facebokk osv men hender jeg sender en sms til mannen og sier ifra :p

Nei gjør ikke det jeg. Men er med på grupper som folk varsler i.

Er ikke medlem av slike grupper.

Men er jeg sent ute, så kan jeg fint finne på og spør om det er kontroll! Og møterom jeg kjent folk på veien, så blinker jeg på dem ;)

Er med i ei gruppe på fb, men ikke for og varsle eller få med meg kontroller fra politiet. Det er mye elg etter veien og ofte ulykker på vintern så da syns jeg det er greit og få med seg om det skulle ha skjedd noe eller være obs på elg etter veien.. Ser mange som varsler om politi, men det har jeg lite og bekymre meg for siden jeg holder fartsgrensen uansett og syns de som ikke gjør det kan bli tatt :P

Nei, jeg håper folk blir tatt jeg, så de kanskje lærer...

Nei, varsler ikke.

Varsler aldri om slikt! Det en grunn for at de har kontroller!

Back
Topp