Varslar du andre i trafikken?

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
"Promillekontroll i storgata, pass på" og lignande står det ofte på Facebook. Eg må seie eg har ingen forståelse for dei som deler slikt til alle. Tenk om ein av dei som les dette tek ein annan veg, drita full eller høg på eit eller anna, og dette tilfeldigvis er skulevegen til jenta di på 7år... Worst case scenario ja, men tenk om! Eg reknar med mange har andre meiningar. Kva gjer du? Og dersom du varslar, korleis gjer du det?

Nei, jeg varsler ikke!

Varsler aldri. Ikke mannen heller, begge synes det er helt høl i huet. Sånn varsel-apper og sms-varsel burde være forbudt.

Nei varsler aldri, syntes og det er helt feil når folk legger ut slikt på fb. Har sett det flere ganger hvor mange argumenterer med at det hjelper jo ikke med kontroller uansett. Nei det er liten vits med kontroller om alle varsler slik at de som kjører ulovlig kan velge å kjøre en annen vei.

Nei, og har flere ganger sagt ifra til folk som varsler. Forkastelig!

Nei de gjör eg ikkje. Blir förbanbad när eg ser folk gjör det. Vill ju helst att folk ska bli tatt å lära seg en läxa av det .

Nei, aldri. Men det har hendt at jeg har sendt sms til mannen om han kommer i en annen bil bak med når det er fartskontroll :P

Varsler aldri og ser heldigvis av færre varsler nå!

Varsler ikke om slikt, nei. De som blir tatt i kontroller har godt av det.

Nei, det varsler jeg ikke om! Det jeg derimot varsler om, er dersom gubben kommer lengre bak meg, og jeg ser politiet står med laser etc, da ringer jeg han om det- han er dårlig på å bruke bilbelte når han kjører alene!!:-P

Kan hende jeg varsler sambo, men det er jo egentlig ikke noe vist da han kjører ordentlig ;) å varsle via Facebook osv gjør jeg ikke

Jeg varsler aldri om kontroller.. Blir irritert når jeg ser folk skriver det på Facebook osv...

det jeg derimot "varsler" er hvis det står en elg/rådyr osv i veikanten.. Da kan jeg blinke i lyset til motgående bil slik at den kan senke farten:)

Nei, og har flere ganger sagt ifra til folk som varsler. Forkastelig!
Jeg også.
Har du ikke råd til å få bot, får du sørge for å holde trafikkreglene og sørge for at bilen er i stand til å kjøres.

Varsler ikke, men det hender at jeg kommenterer gamle varslerstatuser for å trekke dem opp igjen i feeden så folk tror det er ny kontroll. :angel12

Back
Topp