Varmt

Får det fysisk dårlig i varmen. Er stort sett i skyggen, eller kun kort i sola. Hjelper hvis det blåser litt.

Uuu har vurdert sånn voksenbalje til når bekken er begynner å krangle, da bading hjelper veldig! Gi gjerne tilbakemelding. Visste ikke de hadde på jysk!
Beste kjøp noen sinne!! Har vært helt rådløs på hvordan jeg skal avkjøle meg, men det funket så bra å bade i den. Tipper jeg hadde ca 28 grader, og da var det deilig, men ble kald etter en stund. Også var det sykt stor plass og, følte jeg satt i et ordentlig badekar

Link hvis andre vil prøve samme:

Beste kjøp noen sinne!! Har vært helt rådløs på hvordan jeg skal avkjøle meg, men det funket så bra å bade i den. Tipper jeg hadde ca 28 grader, og da var det deilig, men ble kald etter en stund. Også var det sykt stor plass og, følte jeg satt i et ordentlig badekar

Link hvis andre vil prøve samme:
Åååå nice! Blir nok å kjøpe!

Ah, fødte i september sist og tenkte at med vintertermin skulle ikke gravidsommeren bli plagsom! Så feil kan man ta (der jeg peser rundt med lavt BT og null utholdenhet) :wtf:

Nå er det faktisk umulig å sove! Er jo så ekstremt varmt :arghh:

Last edited:
Har gått fint den første uka med varme, nå er vi inne i den tredje uka og jeg merker det er tungt, blir sliten og uvel, trøtt og generelt i dårligere form. Kan jo også være graviditeten men er vel en kombo Første feriedag i dag så tror også kroppen min reagerer litt på at jeg endelig kan roe ned etter hektiske måneder..

Basseng i hagen jeg kan dyppe meg i, turer på strand hvor vi kan bade, vifte på terassen (sitter kun i skyggen) og ac på både vårt og barnas rom!! Og masse vann, vannmelon og is

Har reist til DK med noen venner og huset vi bor i er helt grusomt varmt. Ingen ventilasjon, AC, varmepumpe e.l. Helt sykt klamt både ute og inne. Dette blir ei hard uke :rolleyes:

Jeg har også slitt med ubehag om jeg blir for varm - ør i hodet og bare veldig ubehagelig. På den andre siden føler jeg også at jeg lett blir kald når det blir kjøligere. Virker som jeg både er mer sensitiv for både varme og kulde. Noen som har oppleve det samme?

Jeg har også slitt med ubehag om jeg blir for varm - ør i hodet og bare veldig ubehagelig. På den andre siden føler jeg også at jeg lett blir kald når det blir kjøligere. Virker som jeg både er mer sensitiv for både varme og kulde. Noen som har oppleve det samme?
Akkurat likt her! I dag fryser jeg :facepalm:

Helt lik her, er det ikke det ene så det det andre :hilarious:

Back
Topp