VArmt!

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Bare meg som svetter og er glovarm heletida? Nå som tropevarmen har gitt seg, så er jeg fremdeles veldig varm.. tror jeg fryser ut de andre i huset :p samboern min driver å lukker vinduer og setter på varmeovnen på mårran å sånn :p Har ikke merka noe til høstlufta for å si det sånn :p men skjønner at 2åringen må ha lue å litt mer klær enn meg nå :p

Jeg får sånne perioder jeg er supervarm! Og er generelt mye varmere enn jeg pleier, er egentlig veldig kald av meg. Veldig uvant :p

Jepp, vi er fler.. Holder på å daue av varme av og til:-p mens samboern går rundt medd ulltrøye.. Veldig uvant for jeg er egentlig en frossen pinne:-p ligger med en fot under dyna om natta bare fordi det egentlig er godt med dyne:-p

Jeg får sånne perioder jeg er supervarm! Og er generelt mye varmere enn jeg pleier, er egentlig veldig kald av meg. Veldig uvant :p
hehe ja, er egentlig litt frosen av meg, men mes på vintern ;) men nå når jeg er på badet med 2åringen, får jeg hetetokter og bare må gå ut evt åpne døra.. :p

Jepp, vi er fler.. Holder på å daue av varme av og til:p mens samboern går rundt medd ulltrøye.. Veldig uvant for jeg er egentlig en frossen pinne:p ligger med en fot under dyna om natta bare fordi det egentlig er godt med dyne:p
hehe ja jeg har dyna mellom bena pga bekkene og så er resten av dyna sånn litt halvveis, for må ha litt dyne for å sovne :p

Jaaa. Var på en liten søndagstur og tok oss en kaffi og is. Satt utendørs og mannen klaget på at det skulle vært et par grader varmere og vinden kunne løyet. Jeg satt og hadde det helt topp der jeg satt i t-skjorte. ;) Har aircondition på konstant her hjemme og han har for lengst innsett at han må bare kle seg. Haha. Og jeg er så varm at bukse orker jeg ikke ha på meg når vi sitter i sofaen. Haha. Kun singlet. :P Hihi.

hehe, varmt er det, og varmere blir det sikkert :p

hehe! kan godt være sånn temperatur etter vi har fått babyene ;)

Ja kjenner meg godt igjen..er forferdelig varmt om dagen!! :) selvom jeg vet gradestokken går nedover.. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er veldig opp og ned, kan være ganske varm i ene øyeblikket og fryse i neste :P

her er det bare varmt :p

Joda kjenner meg godt igjen, og jeg som er deeen frysepinnen til vanlig :p sover m vifta ennå for å si det sånn :)

Er nok varmere enn normalt ennå. Hender jeg blir veldig varm.. kan plutselig få sånne hetetokter.. :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bra det ikke bare er meg :p

hehe! kan godt være sånn temperatur etter vi har fått babyene ;)
Her koker jeg selv 3,5uke etter fødsel! ;p hehe.. Og våkner enkelte netter av at jeg og dyna er kliss bløt! Og å gå en trilletur med lille i vogna i rolig tempo er jo den svette økta! :o hihi, så bare gled dere til faenskapet skal ut av kroppen igjen ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Jeg er også ekstremt varm, har vel vært det hele veien, og er normalt sett en som lett fryser. Nettene er nesten uutholdige, da ønsker jeg håret mitt dit pepperen gror :confused:

Her koker jeg selv 3,5uke etter fødsel! ;p hehe.. Og våkner enkelte netter av at jeg og dyna er kliss bløt! Og å gå en trilletur med lille i vogna i rolig tempo er jo den svette økta! :eek: hihi, så bare gled dere til faenskapet skal ut av kroppen igjen ;)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Stemmer det, får hetetokter ettter fødsel også :p jaja, men så lenge det ikke er snø,reg og sørpe er jeg fornøyd :p

Jepp...er svett jeg også gitt ;) I går dro jeg hjemmefra i joggesko...på formiddagen kom varmen og jeg kokte.. Banna litt for at jeg ikke valgte sandaler da ja ;) Men...pleier være verst på nettene.. Er så rart med dissa "hormontoppene"...og husker svettinga første mnd.etter fødsel sist, så greit å ha varma opp litt...haha ;)

jeg er mest varm på kveldene! satt hos svigerforeldrene mine å det var så varmt! vurderte å åpne alt av vinduer og dører, men gikk heller ut ofte å luftet meg. gubben min hutrer om natta for jeg må ha opp vinduet og ligger uten dyne en stund for å kjøle meg ned! ligger med kroppen inni dyna og beina på utsiden, rett under vinduet. herlig!
vinduer må stå åpne på stua, selv om gubben fryser da :P liker høsten <3 gleder meg til å bli ferdig med denne varmen! sitter i sofaen å er svett, ekkelt :/

Back
Topp