Varmt!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg og baby koker jo bort her! Måtte kjøpe ny lue idag, for hu hadde bare en tjukk ull-lue. Kledde av henne mer og mer, for hun er jo så varm av seg. Synes det er kjempevanskelig å vite hva hun bør ha på seg.
Ble jo varmere utover dagen idag også.
Synes det ikke er så lett å kjenne i nakken hvor varm hun er heller, for jeg er jo så varm på hendene.
Hva har dere på babyene nå som vårvarmen har kommet?

Jeg syns også det er vanskelig. Hun har en tynn lue, strømpebukse, bukse, body og tynn jakke på seg. Evt tar jeg på en tynn ulljakke og sjekker ofte om hun er varm/kald.
Hun ligger stort sett i vogna når vi er ute, og der er det såpass lunt at jeg er redd for å ta på henne for mye.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min på litt over 3 uker ligger kunn i body og tynn lue i vogna under er godt teppe. Hadde i går på han body, strømpebukse og sparkebukse under dyna og da hadde han fått litt varmeutslett :-) fikk høre det i dag at de som er normalt friske har ikke noe problem med å regulere kroppstemperaturen greit selv. Han ble faktisk litt for varm på midten av dagen i dag også så jeg måtte ta han ut av vogna og inn i leiligheten. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

idag startet vi med bukse, body og ull-jakke med ullpledd over. Måtte etterhvert bytte til helseteppe, og så ta av ull-jakka. Til slutt måtte jeg ta bort helseteppet også, så hun bare lå under trekket på vogna. Selv om hun bare lå i bukse og body og tynn lue var hun fortsatt veldig varm i nakken og på ryggen.
Måtte ta henne opp og blåse i nakken på henne for å kjøle henne ned!
Holdt på å koke jeg også, med t-skjorte og jeans og joggesko. Det er nesten så jeg vurderer å finne fram sandaler, blir så fryktelig varm på føttene!
Imorgen blir det skjørt!

Tynn lue, body, bukser, tynn ulljakke. Hadde dyna over ho da vi gikk til byen i formiddag, men den droppa vi på vei hjem. Kjempevanskelig å kle syns jeg også! Men VELDIG deilig å ha permisjon nå ;) I morra må jeg sitte på verandaen og få litt farge på beina, sånn at jeg kan gå med shorts og skjørt ute blant folk jeg også!

På vei for å hente i bhg. I dag begynte turen med body, ullstilongs og sokker, dyne og vogntrekl men endte til slutt kun opp med kun et tynnt ull ullpledd. Bytta ut pleddet med dyna da han sto å sov i skyggen på verandaen etterpå.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mini min er kjempevarm av seg, hadde bare på kortarmet body og sokker da det var på sitt varmeste i dag.

Her var det 16 grader i skyggen hvertfall. Og mye varmere i sola!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bruker body, tynn bukse, sokker og en tynn lue med dyne over i vognen.
Har med et ullteppe jeg tar over henne hvis jeg skal amme utendørs. Men hun sov litt urolig i dag, så mulig det var for mye...

Back
Topp