Varmt varmt varmt

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Huffa, ikke mening å klage, men i dag har vi første "soldag" med orntlig varme, og det merkes på jobb. Sitter ved et vindu, og det er like før jeg renner bort, svetter og blir tungpusta...sjefen kom med vifte til meg, noe som hjelper litt...men dette blir en spennende sommer med tanke på varmen :D nå skal jeg hjem og finne fram litt lettere klær...når jeg tenker på det så drømte jeg om bikini på jobb sist svangerskap...hehe :D

Sånn har jeg det og, ennå det ikke er så varm ute ennå. Blir veldig varmt når sola står på vinduet hele dagen..
Veldig spent på sommeren :nailbiting:

Sånn har jeg det og, ennå det ikke er så varm ute ennå. Blir veldig varmt når sola står på vinduet hele dagen..
Veldig spent på sommeren :nailbiting:

Nesten godt å se andre er spente også, blir nok nødt til å begynne å ta med en stor flaske med bare vann som har fått fryst til is på jobb framover jeg :)

Nesten godt å se andre er spente også, blir nok nødt til å begynne å ta med en stor flaske med bare vann som har fått fryst til is på jobb framover jeg :)

Ah, det var lurt! Pleier å gjøre det når vi er i syden men det går selvfølgelig på jobb også :happy:

Back
Topp