Varmt sa du?

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Mai 2018. En fantasi av en drøm til vårmåned å være. Nydelig sommer over det ganske land. Så begynte juni litt trått, men takke meg til noen dager med etterlengtet regn og litt lavere temperaturer allikevel.

Så kom ferien, for noen, og flere av våre venner reiste sydover. Til «varmen». Sånn deilige 28 grader under palmene.

Nå ja, bortkasta penger vil jeg si. I 2018. I alle fall for mange sør for Trondheim. Det er så varmt!

Sjekker alltid værmeldingen før jeg legger meg, i tilfelle jeg må lukke noen verandadører eller annet pga regn/vind. Og vel har der vært varmt den siste uken, men i morgen dere - da byr Kristiansand på intet mindre enn 32 varme!!

Jeg sa i begynnelsen av juni at om resten av sommeren ble sånn, med temperatur rundt 22-23 og litt yr innimellom, så skulle jeg være glad, i takt med voksende mage mener jeg. Og så bare sprenger vi alt og gruser Mallorca, og sikkert flere andre steder rundt Middelhavet. Eneste aberet med så høye temperaturer her er at freshe basseng og badeland ikke er like tilgjengelige, ei heller aircondition.

Sommeren 2008 var heit. Det vet jeg fordi jeg var høygravid da også, men da var det helst de to siste ukene av juli og hele august som strålte fra øre til øre. Nå sprenges jo alle rekorder!

Jau då. Jeg må bare få sagt at om det så ender med å pisseregne i hele juli, og om det er aldri så tungt for en høygravid ...for en sommer!!!! :D

26BF7D8A-1051-4DB7-A8A1-D29DB687FCC0.jpeg
 
Man må jo bare si seg enig, selv om det er litt vel varmt for en gravid skrott.
Ser på Snap at flere er rundt og farter under palmene - og har på mer klær enn vi har her hjemme i vinterland!
 
Vi har ca halvparten [emoji28] helt greit ;) IMG_0621.jpg
 
Jeg ble innlagt første gang i mai den helga sommeren begynte, også innlagt denne gangen også første dag med varmt vær [emoji295]️[emoji85] Mon tro om det ikke er temperaturen som forvirrer henne [emoji848]
 
Back
Topp