Varmt og tungt

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Uff så varmt og tungt på nettene spesielt nå... Varmt hus..Måtte såve me ei vifte rett på meg hele natten og alikevel døds varm... Kunne lagt meg nede i stua me varmepumpa som avkjøler nede mn sofaen er for vondt for meg å ligge på nå...Pleier vanligvis ha dyna på siden av magen så jeg ikke skal legge meg over og klemme magen(hun) mn da stenger dyna for lufta fra vifta :p tungt å snu seg også... Håper denne varmen avtar snart.. Puh.. Andre som sliter?

Uff så varmt og tungt på nettene spesielt nå... Varmt hus..Måtte såve me ei vifte rett på meg hele natten og alikevel døds varm... Kunne lagt meg nede i stua me varmepumpa som avkjøler nede mn sofaen er for vondt for meg å ligge på nå...Pleier vanligvis ha dyna på siden av magen så jeg ikke skal legge meg over og klemme magen(hun) mn da stenger dyna for lufta fra vifta :p tungt å snu seg også... Håper denne varmen avtar snart.. Puh.. Andre som sliter?
Svetter hele tiden! Er ikke vandt til det, dessuten har puppene vokst så mye at jeg svetter imellom og under dem, så føler meg konstant skitten :P

Sent from my iPad using BV Forum

Syns denne varmen er utholdelig nå, jeg elsker sommer og sol, men når det er 30++ i skyggen så er det litt for varmt :P Vi bor i kjeller og har det som regel ganske svalt og godt her nede, men våknet gjennomvåt av svette i natt og luften sto helt stille :P

Ja det er sååå varmt og klamt! :o Blitt litt hoven i bena for første gang, håper det er mest fordi jeg er litt solbrent!

Synes det er varmt og alt, men med nesten 30 grader er det ikke annet å forvente. Men jeg synes ikke det er så gale, jeg koser meg :D
Skygge og pinneis og kald drikke :icescream

Men det blir nok verre utover ja, så får bare prøve og nyte det nå :P

Du beskriver det akkurat som jeg har det. Vifta blåser jo bare varm luft på meg, så føler ikke den hjelper litt en gang... Sofaen er et alternativ men vond å sove på. Har hatt gjennomtrekk i hele dag, men hva hjelper det når temperaturen ute er like høy og det er null vind ute. :P

Vi har liggi på sofaen de siste dagene, ved varmepumpa så den har blåst kaldt.. helt uutholdelig på soverommet.

Ser ut som varmen avtar litt i det meste av landet i løpet av helga, og det er helt greit kjenner jeg!

Jeg forstår ikke at jeg ikke lærer. Dette er tredje gang jeg går gjennom siste trimester om sommeren. Alle sommerens har det vært varme rekord og alle sommerens har vi vært på campingvognen uten Air condition eller tilgang til ubegrenset med dusj;) jeg overlever på luftmadrassen min midt på sjøen;) fordelen med dette svangerskapet er at jeg har en tre åring og en seks åring som kan dra meg rundt;) vi er sikkert et syn!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg sliiiiiiter!!! Det er rett og slett helt forferdelig (jeg liker ikke at gradestokken vipper over 22 til vanlig, og nå er det virkelig tortur... Har måttet ligge med vifte på meg i flere netter, har ingen steder i huset det er litt kjøligere heller.... Og leggene er så hovne at jeg har måttet av med leggingsen (en sånn kort som ender nedfor kneet og som på ingen måte er særlig stram, da jeg hadde kjempegroper etter den.. ringer osv måtte jeg ta av for flere dager siden og ikke jsans til å få dem på nå... Har akkurat dusjet bena i iskaldt vann og sprayet dem med mentholspray.... LEI!!!

Har skaffa en airconditionmaskin i stua nå.. Så nå holder jeg ut litt.. vifte på soverommet er et must hele natta og vindiet åpent.. Kreperer når jeg er ute med barna, selv om jeg er i skyggen og vi leker med vann..2åring med hageslange så blir alle gjennomvåte om man vil eller ikke :p

Varmen er slitsom ja..
Har slitt med å få sove i det siste. Og svetten renner. Må dusje flere ganger om dagen.
Elsker egentlig sommer og sol.. men første gang jeg går gravid på denne tida. Med de to andre har jeg blitt ferdig før varmen kom.
Svimmel og hovne bein..
Kjenner dette kan bli en slitsom sommer! :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp