Varmeutslett

heges79

Elsker forumet
Oliver har sååå mye varmeutslett..HELE ryggen...nå har han begynt å få på armer og i ansiktet... Virker ikke plaget av det, men er det noen gode tips mot det? Vi holder oss der det er kaldest om dagen og bader mye... Men kommer bare mer og mer....
 
Vil tro at du kan smøre hydrokortison på der det er størst utbrudd..kan bli ganske sårt etterhvert og kortisonen tar det rimelig fort!et veeldig tynt lag forresten[8D]
 
men er du heelt sikker på at det er varmeutslett....? trodde man ikke fikk så mye[8|] synes liksom han hadde så mye da jeg så han,og nå har han fått enda mer? kanskje det er noe han ikke tåler?
 
ORIGINAL: *ceccemor*

men er du heelt sikker på at det er varmeutslett....? trodde man ikke fikk så mye[8|] synes liksom han hadde så mye da jeg så han,og nå har han fått enda mer? kanskje det er noe han ikke tåler?


Har hørt at man kan få så mye...Han har likssom ikke spist noe annet enn det han pleier heller... MEN idag er det mye bedre [:D][:D][:D] Vi har holdt oss inne foran AC i to dager... [:D]
 
ORIGINAL: Mamma til Sindre

Vil tro at du kan smøre hydrokortison på der det er størst utbrudd..kan bli ganske sårt etterhvert og kortisonen tar det rimelig fort!et veeldig tynt lag forresten[8D]


Takk for tips [:D][:D]
 
Sindre har mest sannsynlig atopisk eksem og nå i denne varmen får han virkelig gjennomgå i armhulene og bak knærne,dette er jo plasser som lett blir svette og klamme. Men de kan jo også reagere på vaskemiddel eller noe du har spist visst du ammer da[;)]Jeg lurer på om jeg en søndag ammet litt for tidlig etter at jeg hadde vært på fest dagen før og Sindre våknet mandagen med elveblest..(han var helt flammete i hodet,på mage og rygg)hos legen fikk jeg phenamin som tok dette samt alt annet utslett omtrent på dagen!!
 
Back
Topp