Varmeteppe

Mini<3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Vet dere om det kan være skadelig å bruke elektrisk varmeteppe nå som man er gravid?

Jeg har tenkt på det samme, jeg har varme i bilsetet når jeg kjører bil, og har alltid likt å hatt de på full guffe er nå mere forsiktig med dette.. Men er det farlig flr den lille mon tro?

Jeg har tenkt på det samme, jeg har varme i bilsetet når jeg kjører bil, og har alltid likt å hatt de på full guffe er nå mere forsiktig med dette.. Men er det farlig flr den lille mon tro?
Ville heller tenkt på at hemoridene kan blomstre :p

Var hos jordmor i dag og spurte hun, å det gikk fint å bruke varmeteppe :)

Jeg har lest at man skal være forsiktig med både det og setevarmer.. Men alle sier jo forskjellig :p

Hvorfor skal vi være forsiktig med det? Jeg sverger til varmeflaska til ryggen, og setevarmere :-)

Jeg var veldig forsiktig med setevarmer når jeg prøvde å bli gravid, for at ikke varmen skulle ødelegge for at egget ikke ble befruktet.. Har bare fortsatt med å være forsiktig etter jeg ble gravid.. Har egentlig ingen god forklaring, men blir veldig glad om noen kan avkrefte at dette ikke er farlig.. *tror jeg får litt super-noia når vi først har klart å bli gravid, etter lang tids prøving* ..

Får vell ikke hemororroider av varme i bilsetet vell??
Jo, det har jeg fått høre.
Et søk på google og dette kommer opp:

Egenbehandling:

Det er viktig at du har god hygiene baktil og skyller deg godt med vann etter at du har vært på do om du har hemoroider som plager deg.

Unngå å bruke setevarmen i bilen.

Får vell ikke hemororroider av varme i bilsetet vell??

Du får det nødvendigvis ikke av å bruke setevarmer, men dersom man har det skal man være forsiktig med å bruke det. Dette pga setevarmer øker sirkulasjonen og gir økt gjennomstrømning, hemoridene inkludert, da man egentlig ønsker det motsatte. :)

Back
Topp