Varmer dere opp grøten som ikke blir spist?

Eg hadde aldri gitt grøt så hadde vært varma.. Heller lagt mindre. Ka koste ein grøtpakke? 18 kr? Eg e me på å spare (feks kun varme halve middagsglasset), men grøten e det annerledes med.

ORIGINAL: Aislin

Ææææææsj, er jo ikke uten grunn at det står på diverse MME og middagsglass osv. at restene skal kastes. Snakk om bakteriebomber! Og jeg ville heller ikke overtatt andres mat [:'(]. Hvorfor kan hun/du ikke bare lage en mindre porsjon da? Må jo være bedre??

Forresten er jeg litt uenig i at det er prippent å spare på halve poser med ting altså... Når jeg lager mat til bare meg og Live gidder jeg ikke å koke fulle kjeler med tomatsuppe og saus og diverse, koker alltid halve porsjoner da og bruker resten ei uke eller to etterpå. Det anser jeg som praktisk, ikke sparsommelig, og jeg er i utgangspunktet et skikkelig sløsehode [8D].

sa ikke at det var prippent, bare sparsommelig.. og det er det jo [;)]

Hu spiser som regel opp grøten, men blir det mere igjen, eller hu ikke spiser den så blir den kastet. varmer ikke opp grøten...

ORIGINAL: ohBaby!

nei,kaster det han ikke spiser

samme her

Her har det skjedd at han har bæsjet mens han spiser mat. Da har vi skiftet bleien og så varmet opp maten når vi har fått ny bleie. Men ellers kastes restene, dersom det er noen rester...

ORIGINAL: cicci81

ORIGINAL: FrkB

Har aldri tenkt tanken en gang - men når jeg lager havregrynsgrøt med eple og kanel hender det jeg spiser restene selv da [:D]

Bruker du vanlig havregryn da??

Ja, de små lettkokte. Eneste grøten han vil ha her i huset.

Nå spiser hun alltid opp, men sånn som i dag som hun ikke er i form så kastet jeg grøten når hun ikke ville ha[:)]

Så nei ville ikke varmet den opp igjen[:D]

Nei fysj ..

Kaster restene!

Back
Topp