varmepumpe...

Trillemor82

Forumet er livet
vi skal kjøpe det etterhvert.. har noen noe innspill??? fornøyd/ikke fornøyd? det er jo et hav av merker å velge i[&:]

vi fikk varmepumpe av svigers i fjor, og det er et helt nytt liv for oss - hele huset er varmt, mens tidligere var det bare glovarmt i de stuene hvor vi hadde oljekamin og vedovn, mens resten var trekkfullt og kaldt. Svigers driver med ventilasjonsanlegg selv (ikke varmepumper lenger) og har mye mer peil enn vi har, og de valgte en panasonic

Vi har luft til vann varmepumpe. Koser oss med varme i alle gulv og det er en deilig temp i hele huset[:)]

ORIGINAL: lenemor

vi fikk varmepumpe av svigers i fjor, og det er et helt nytt liv for oss - hele huset er varmt, mens tidligere var det bare glovarmt i de stuene hvor vi hadde oljekamin og vedovn, mens resten var trekkfullt og kaldt. Svigers driver med ventilasjonsanlegg selv (ikke varmepumper lenger) og har mye mer peil enn vi har, og de valgte en panasonic

vi har sett litt på panasonic sine... så tror det er de vi ender med vi også.. liker det merket. [:)] selv om jeg ikke har peiling på dette her.. (men da er det jo betryggende at de har valgt det på vegne av dere da)

ORIGINAL: *SuperBerta*

JEG har ikke peiling, men T vet nå litt tror jeg.. og han har også valgt Panasonic.. du kan få se den på lørdag..[;)][:D]

topp altså!! det er liksom hele tiden de vi faller på.. [:D][:D] sjekker den på lørdag jeg.. (ikke det at jeg har noe peiling da...)[:D]

Back
Topp