Varmepumpe

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Har dere det? Er dere fornøyd?
Er det noe dere tenker på å skaffe?

må tenke på behovet, og hvordan miljø/klima du bor i.

Vi bor på østlandet, og har til tider varme somre og kalde vintre med mye snø.

Siden vi bygde nytt hus valgte vi heller design, enn ytelse, da huset er relativt tett/varmt. Valgte en som selger mente holdt til vårt hus/kvm/miljø/klima. vi har hatt 2 vintere med den og ikke hatt kaldt hus :)

Vi har en Mitsubishi.

Lurt å finne ut hva du ønsker av en pumpe, og lese deg opp på ulike modeller og forhøre deg med selgere.
Sjekk ytelse med varme inn i huset ved veldig kaldt utemiljø. ( -15/-25gr)

Har det og er fornøyd

Skulle gjerne hatt det, og vi vurderer å anskaffe det. Ikke minst fordi vi kan bruke det som aircondition på sommeren. Vi har stooore vindusflater mot sola på dagtid, og det blir vanvittig varmt i huset.

Ja, vi har. Det er digg. Den funker som airkondition på sommeren :)

Vi får montert vår akkurat nå :) hadde det i forrige hus, og kan ikkje tenke meg bolig uten.

Vi hadde det i gamle leiligheten, savner det fryktelig mye!

Vi har det og ville ikke vært foruten. Bråker en sjelden gang i blant når det jobber hardt, men overkommelig. Hadde nok blitt gal hadde den stått konstant å duret, men heldigvis gjør den ikke det. Deilig varme.

Har d og hater den!
Dreper blosmetne mine, er bare grønne planter som overlever, støver som bare fy luften blir tørr og ekkel og nei eg hater den. Hehe.. Gje meg gulvvarme og vedfyring ;) hehe

Har d og hater den!
Dreper blosmetne mine, er bare grønne planter som overlever, støver som bare fy luften blir tørr og ekkel og nei eg hater den. Hehe.. Gje meg gulvvarme og vedfyring ;) hehe

Vis den støver så så burde du kanskej ha service på den, skal ha det hvert 3 år... ;)

Lufta skal heller ikke bli tørr og ekkel.

Vis den støver så så burde du kanskej ha service på den, skal ha det hvert 3 år... ;)

Lufta skal heller ikke bli tørr og ekkel.

Har alltid støvet ;) men tror d er plasseringen som gjør at eg føler d blir ekstremt :) d hører eg flere sier, men eg syns d blir tørr luft, merker d godt på hud og hår..

Jeg var skeptisk og ville ikke ha i mitt hus, flyttet til kjæresten, og han har. Kunne ikke vært uten hos ham, da hadde vi frøset konstant!

Back
Topp