Varmen

Blir veldig trøtt og sliten og kvalm av varmen..men bedre denne sommeren enn den i fjor [;)] da gikk jeg med snuppa, høygravid og tidenes varmeste sommer (her omkrig ihvertfall) [&o] [:)]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: Svartengel

Seabanda tek bare toppen av kvalmen hos meg, når det var så varmt.. Og i dag skal eg reise maaange timer med buss[:-][:-][:-][:-] Grue meg, det skal bli 30grader i dag

i bussen er det aircondition så det blir vel egentlig deilig sånn sett tenker jeg [:)]
ønsker deg en riktig god tur [:D]

Det hjalp lite, holdt på å spy fleire gangar[:'(][:'(][:'(][:'(]

Er helt enig i at varmen er pyton. Har vært i helt fin form helt til denne varmen kom[:(]
noe drit- skikkelig kvalm og dårlig! Ligger helst bare på sofaen og slapper av. Klarte å gå en tur i steiken igår, men var såvidt igrunnen.
Jeg jobber jo i bhg i tillegg og har ikke noe valg når jeg er på jobb, må være ute store deler av dagen:((
Burde ikke klagd men er grusomt no når jeg er gravid.

Går greit hjemme når jeg slipper å gjøre noe.
Men på jobb er det pyton, kjenner det med en gang jeg kommer inn på senteret at varmen, kvalmen og trøttheten bare slår meg over ende.

Alle sier at jeg ikke kan skylde på at jeg er gravid, for jeg er "bare" 8 uker på vei og det er for kort tid til at jeg kan begynne å klage.... Og graviditet er ikke en sykdom! Bla bla
Har jeg da heller aldri påstått[:@]
Så jeg får bare holde kjeft visstnok[&o]

Typen ligger hjemme og er "dritdårlig" for han har vært på fjellet ihelga å har seriøst fått sikkert over 100 knottstikk. Men han er jo ikke gravid, så han får lov til å være "syk" han....

Sånn  har jeg hatt det også, men igår truet jeg meg en tur på stranda og det var deilig! Det lufter litt mer også kan man bade og avkjøle seg [:)] jeg er ikke strandløve nr1, men synes det er godt å få avkjølt seg i varmen. Ta med kald drikke og noe salt å spise og kanskje litt frukt. Kan jo ha med en parasoll som man kan ha hodet under også..

Går ganske greit her.

Snuppa har vært syk hele helga stakkars, så har holdt meg innendørs med henne. Vært ute på kveldene, i går og i dag har hun badet i plaskebasseng, og jeg har plasket med henne. Deilig og kjølende[:)]

Liker ikke å sitte ute i steikende varme, men her synes jeg ikke det er SÅ varmt, mener å huske det var verre i fjor (men så er vi jo fortsatt i juni da...). LItt vind har vi og[:)]

Men nettene er litt kjipe ja, det innrømmer jeg. Liker når jeg kjenner litt frisk luft fra det åpne vinduet, det har jeg ikke gjort de siste nettene.

Ikke alle som har strand i nærheten[:)] og jeg er på jobb det meste av dagen[&:]

Back
Topp