Varmen..

Ivvi

Forelsket i forumet
Er drepen! Svetter og peser, og ligger rett ut med hodepine og kalde kluter helt til det blir kvelden og temperaturen synker. Takk gud for isbiter, skygge og elektriske vifter!!
Er det noen flere her som gleder seg til kjøligere tider? :-P

ja helt klart :D det verste er å ikke få sove om natten når man er så himla varm og det er varmt ute i tillegg ;) den som fant opp elektrisk vifte skulle ha fått en stor blomsterbukett av meg :) det er redningen min om natten :D

Er så glad for at det ikkje er særlig varmt denne sommaren :-p Og er veldig fornøyd med aircondition på varmepumpa :-)

27 grader i dag. Jeg elsker det :D menn ligger pal , da :p orker ikke gjøre stort.
Noe som ikke passer seg når man renoverer hus :p

Ja! Blir veldig deilig at det blir kjøligere! Hodepine og dårlig søvn her :-(

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Er missunnelig jeg, skulle gjerne hatt litt varme og sol her nord .......

For første gang er jeg glad for at badetemperaturene i Norge er forholdsvis kalde :)

Føler med dere, og jeg er ikke gravid men holder på å dæve..:p

Her på Vestlandet ønsker me oss litt varme med våre 12-13 grader og regn;) Kan godt bytte litt! ;) Til helga skal visst sommaren komma på besøk her og. Typisk det når eg har jobbe-helg! ;p

HVOR bor dere??

Her jeg bor, er det 12-13 grader. Var kanskje 15 grader idag. Men det har regnet masse i sommer! Ikke sett noe varme...

JEg kjenner også varmen! (Bor på Sørlandet og her er det 23 grader i dag) rriste med fly i går og fikk heteslag ombord... Endte med at maten jeg hadde spist rett før avgang kom opp... :/ heldigvis snille flyvertinner som kom med kalde kluter og vann... Ikke greit med varme og økt hormomengde i kombinasjon...

Er ikke mye sol og varme her...

-mobil taster-

HVOR bor dere??

Her jeg bor, er det 12-13 grader. Var kanskje 15 grader idag. Men det har regnet masse i sommer! Ikke sett noe varme...

Samme som i Trøndelag det....pissvær hele juli...
Er for tiden i København og skal være her en uke....nyyyyyter sola og varmen:-)

Er på ferie i sverige, passe temperatur! Men himmel å hav for en varme på hotellrommet!!! :( Er glad for at vi ikke har noen barn som må ligge slik som natten! Vinduet går nesten ikke ant å åpne, det er ikke aircondition på rommet, varmen er på 0 og bordvifta på fult :p så skal det sies at vifta bråker så fælt at vi har vært å kjøpt ørepropper :D hahaha

takler ikke varen hvis jeg ikke får kjølt meg raskt ned. må bade for å ha det bra merker jeg. og skygge..hehe. gruer meg til vi skal til Portugal om non uker, blir å dø i varmen, takk å lov for skygge å bade temperaturer hehe.. isbiter og is hjelper dessverre ikke så mye som jeg hadde håpet.....å jeg har det med å bli litt sinna i varmen så får kjøle meg ned til alles beste

Hvor i svarte holder dere til?? Jeg er i Stavanger jeg. Jeg må sitte med ovn. :(

Har hatt nydelig sommervær siste halvannen uka, litt vel varmt og svett noen dager, men for det meste har jeg bare kost meg med sol og sommer:) var verre på denne tiden i 2008...fikk gutten min 4.august så på denne tiden for 5 år siden var jeg veldig høygravid og vaaaarm :cool:

Husker også den varme sommeren 2008! Ventet førstemann det året jeg og :-) vi befinner oss i øst-Afrika for øyeblikket, så vet ikke hvem som har det varmest... :-P men her sitter man i skyggen med mindre man bader,eller MÅ gå et sted når sola steker. Har vært noen dager med deilig bris (er "vinter" her nå, så de lokale syns det er kaldt på kvelden). Deilig å høre det er varmt hjemme også :-) Norge er jo nydelig i fint sommervær!

Back
Topp