Varmen!

LinnChris

Betatt av forumet
Her er det SOMMER!
Med godt over 20+ i skyggen.

Pjuh,det merkes på den gravide kroppen :/
Jeg takler vanligvis varme ganske så godt,men nå koker jeg opp innvendig.
Og merker vannet i kroppen har tatt seg opp de siste varme klamme dagene.

Flere som har samme været,og ikke helt klarer å nyte det'?

Foreløpig nyter jeg varmen på dagtid, men kjenner jeg kommer til å slite med å sovne i kveld. Har huset på full gjennomlufting nå i håp om å redde nattesøvnen. Tok årets første bad idag, anbefales for varme gravide kropper :)

Jeg sliter skikkelig!! Er fryktelig sliten, varm og uvel. Ønsker meg ett stort basseng jeg kan bo i:p hihi Men prøver å nyte det, for sommeren i Norge er jo veldig kort:)

Jeg er vanligvis veldig glad i sommervarme, men tåler varme dårlig nå som jeg er gravid. Og så er jeg helt utslått av en kraftig forkjølelse, såe... håper vi får litt sommervær på sensommeren også :)

Jeg er også der at jeg er vant med å ligge å grille i sola i timesvis........nå derimot; om jeg sitter mer enn fem min mot sola, får jeg hjertebank, blir kvalm og trenger skygge... så sitter med magen og ansiktet i skyggen av og til, mens bena i sola hele tiden.....Blir en flott brunfarge tenker jeg:P

Hadde ikke trodd det skulle bli vanskelig å sitte i sola. Men jo jeg kjenner det godt. Blir også uvell viss jeg sitter for lenge. Tror ikke heller det blir en fantastisk brundarge i år ;) menmen får ta det igjen neste år :)

Nattesøvnen  ble reddet av en heeeerlig vifte på rommet ;)
Og snuppa og jeg kjøler oss ned i vannspreden i dag!!

Holdt på å dø av varme da vi trillet hjem fra bhg idag. Deilig å fylle bassenget til snuppa og sette seg under parasollen;-) Har fått solt magen litt også!

dessverre så har jeg ikke kunnet nyte varmen noe særlig.. jeg holder på å koke over bare det bikker 19 grader.. ganske trist igrunn... har hatt mange svimmel episoder og i denne varmen og må for det meste holde meg inne... :(((((((

Til vanlig tåler jeg varme dårlig, måtte ofte inn og sove for å hvile hodet osv. Men jeg synes faktisk varmen nå er deilig!!! Kanskje det er fordi jeg nå er sykemeldt, så jeg kan bruke dagene som jeg vil og slippe å være innendørs på jobb? Hovne ben og svetter som en gris - men nyter det allikevel

har egentlig lav toleranse for varme til vanlig,men det går ganske så greit til no. soler meg litt og tar lange pauser inne med godt å drikke. nåkke fantastisk farge blir det nok ikkje,men bedre enn det eg er fra før ;))  

Er veldig glad i sol og varme sånn ellers,men i gravid tilstand så er det egentlig rimelig utrivelig.
Her har sambo ordnet bassenget så jeg gleder meg til tempraturen i det kryper oppover,kanksje jeg klarer å være litt ute da.
Nå sitter jeg inne eller i skyggen,spiser is og drikker isvann.
Kveldene synes jeg er herlige!!

Varmen er ikke helt bra for meg. Hovner lett opp.
Idag tror jeg at jeg fikk et anfall av heteutmattelse. Var i butikken og der var det varmt og fuktig. Jeg hadde ikke drukket nok og glemt å spise... På veien hjem ble jeg bare mer og mer uvel og svimmel, måtte legge meg på sofaen en stund når jeg kom hjem. Begynte å hyperventilere og gråte, det endte med at jeg kastet opp... Men etter det ble jeg heldigvis bedre.

Har det greit nå. Vi grillet litt senere og jeg har ikke følt noe mer kvalme eller svimmelhet. 

Varmen er ikke helt bra for meg. Hovner lett opp.
Idag tror jeg at jeg fikk et anfall av heteutmattelse. Var i butikken og der var det varmt og fuktig. Jeg hadde ikke drukket nok og glemt å spise... På veien hjem ble jeg bare mer og mer uvel og svimmel, måtte legge meg på sofaen en stund når jeg kom hjem. Begynte å hyperventilere og gråte, det endte med at jeg kastet opp... Men etter det ble jeg heldigvis bedre.

Har det greit nå. Vi grillet litt senere og jeg har ikke følt noe mer kvalme eller svimmelhet. 

Blir nok mye mer å sitte i skyggen enn vanlig ja, merker godt at den gravide kroppen ikke er slett så glad i sol og varme som jeg er til vanlig.
Men natta er verst, sliter med å sove, blir bare klam og svetter...

Back
Topp