Varmen/hodepine

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er der flere som rømmer inn?

Jeg sitter nede på kjøkkenet da med alle dører p vinduer oppe for å få luft inn så inne er det svalt men jeg klarer ikke være i solen :(

Får vondt i hodet med en gang :o
Å paracetten klarer ikke ta det en gang :/

Jeg er heller ikke varmeglad. Har hatt noen fine timer på skyggefull veranda, men nå er jeg gått inn de timene sola står mot oss.

God bedring til hodet!

Jeg har gått inn selv, ble for varmt ute i dag :)

Håper hodepinen din gir seg :)

Ja, og fikk ordentlig blodtrykksfall så holdt på å svime av istad. På sofaen nå..

Ååh nei :( går det bedre med deg nå?

Jeg klarte å sove en halvtime nå, så litt bedre! Men det kom som lyn fra klar himmel altså.. Har lavt blodtrykk, men merket lite til det hittil. Drikker og spiser godt. Plutselig så flimret synet, kvalm og var redd for at jeg skulle gå i bakken. Var jo så varm og svett... Uff, tenk å falle på magen :/

Jeg klarte å sove en halvtime nå, så litt bedre! Men det kom som lyn fra klar himmel altså.. Har lavt blodtrykk, men merket lite til det hittil. Drikker og spiser godt. Plutselig så flimret synet, kvalm og var redd for at jeg skulle gå i bakken. Var jo så varm og svett... Uff, tenk å falle på magen :/
Så bra at du fikk sove litt å er bedre nå :)
Uff nei det der er skummelt altså det er det virkelig :(

Er stort sett imun for varme og trives egentlig best når det er +35 ute.. men merker at det tar på som gravid ><

Var med mannen på kamp og var tydeligvis ikke helt forberedt på å sitte i solsteiken i 90min.. ble mye frem og tilbake for å stå i tunellen/fylle vann på toalettet ja ><

:)

Tenk å være høygravid i denne varmen........... :/
Jeg var det forje svangerskap:o men da takla jeg det mye bedre enn nå som jeg er kortere på vei faktisk. Mulig det har litt å gjøre med at jeg har en toåring å løpe etter, men syns det er verre når jeg ikke løper etter han og:P

Synes det er deilig med sol og varme, men må inn ofte og kjøle meg ned. Hodepinen kommer fort om jeg ikke har solbriller på eller drikker for lite. Har også lavt blodtrykk, ligger jevnt på 100/65. Litt plaget med ubehag/ kvalme om jeg blir stående for lenge/ eller drikker for lite.

"Grusom" dag i går! Men med så lite sol som det har vært i år hadde jeg ikke samvittighet til å sitte inne, spesielt siden jeg ble lagt inn på sykehuset forje onsdag, og måtte ligge inne i fin været :p i tillegg til at jeg for en gang skyld ikke hadde noen for for smerter, så ble det en god tur med guttene, for å kjøpe lunsj på bensinstasjonen... :p kjente jeg fikk vann i beina om kvelden da og litt ømt i hoften :p

Back
Topp