Varmeflaske!

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Ryggen min er så vond at varmeflaske er seriøst eneste redning akkurat nå. Har lest at det ikke skal være for varmt, for det kan skade baby? Stemmer det? Og hva er for varmt? Skjønner man ikke skal brenne seg, men det må jo være såppas at man kjenner varmen godt! Og tror dere ryggen tåler mer varme enn magen?
 
Tror du fint kan bruke varmeflaske med strikket/fleecetrekk på, da blir de ikke såå varme. Og er nok ikke så farlig på ryggen uansett :dummy1:
 
Tror du fint kan bruke varmeflaske med strikket/fleecetrekk på, da blir de ikke såå varme. Og er nok ikke så farlig på ryggen uansett :dummy1:

Bruker den liksom utenpå genseren min og syns det er godt. Fortsatt relativt varm men jeg brenner meg ikke! Takk for svar, håper det går fint! Prøvde å lese litt, men syns det er vanskelig å finne ut hva som er skadelig...
 
Jeg har sovet med varmeflaske i ryggen det siste halve året nesten! Er så kaldt her på høsten og vinteren, jeg har fleece trekk over og da er den ikke så varm, men holder lunk igjennom hele natta :)
 
Jeg har sovet med varmeflaske i ryggen det siste halve året nesten! Er så kaldt her på høsten og vinteren, jeg har fleece trekk over og da er den ikke så varm, men holder lunk igjennom hele natta :)

Åå så du fortsatte etter du ble gravid? :) så digg at den holder så lenge! Hvor varm vil du si den er når du først bruker den? Jeg bruker kokende vann men venter til det er mulig å ikke brenne seg haha
 
Åå så du fortsatte etter du ble gravid? :) så digg at den holder så lenge! Hvor varm vil du si den er når du først bruker den? Jeg bruker kokende vann men venter til det er mulig å ikke brenne seg haha

Det er jo glovarm vann oppi, men siden det er fleece rundt er den ikke sånn kjempevarm, skulle gjerne ønsket at den var litt varmere liksom. Men til gjengjeld holder den samme temp igjennom hele natta.
 
Jeg har den mellom lårene nå liksom og den er kanskje 40 -45 grader.
 
Synes den er så søt :joyful:
 

Vedlegg

  • 92B53E49-3CEF-4821-AAF0-8E12B082B43C.jpeg
    92B53E49-3CEF-4821-AAF0-8E12B082B43C.jpeg
    24,7 KB · Visninger: 5
Back
Topp