Varmebeskyttende til håret ved bruk av rettetang? Fikk jeg feil?

Cassandra smartrompe

Elsker forumet
Hadde desverre ikke tid til å løpe innom frisøren for en skikkelig spray, så jeg måtte bare kjøpe med meg noe fra Cubus til dette. Spurte dama, og hun kom med denne:

http://define.no/no/index.php?option=com_content&view=article&id=116:define-shine-a-smooth-serum&catid=7:styling&Itemid=24

Men, når jeg ser nærmere på den så kan det da umulig være rett å bruke den som varmebeskyttende før du bruker en rettetang? Eller kan den det?

står jo at det skal være beskytende da...[8|]

det står: Define Shine & Smooth Serum er utviklet for å beskytte håret mot varmeskader fra føner, glattetang og lignende

skulle tro det var rett, ja.

Ja leser jo det, men er jo ikke noe spray eller noe, er jo bare dråper, liksom. Vil tro det heller beskytter håret etterpå jeg? Virker iallefall sånn på flasken. 

Jeg ville kasta den rett i søpla og brukt ingenting frem til du får kjøpt hos frisøren. Define er og blir noe elendige greier, og om ikke de ekle silikonene var ille nok fra før, så smelter man de godt inn med varme. 

eg har brukt den for å slette ned brusete hår, men ikkje når eg glatter håret.

Jeg hørte på deg jeg frk Bambie. Jeg hadde heldigvis nok igjen i min siste (frisørkjøpte) flaske, så brukte den, og kommer evt til å bruke denne bare til å få ned brusete hår.

Takk for svar, alle sammen!

Jeg bruker noen sånn dråper, veeeldig lite som skal til, tror flaska heter silk eller noe sånn, den er kjøpt hos frisør[:)]

ORIGINAL: Mom to 4

Jeg bruker noen sånn dråper, veeeldig lite som skal til, tror flaska heter silk eller noe sånn, den er kjøpt hos frisør[:)]

Biosilk??
Bruker den jeg og[;)]

Back
Topp