Varme

Kløverdame

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Hvorfor er det så varmt!!?? Akkurat denne sommeren kunne vel været vært tilnærmet normalt :( sist svangerskap var så fint og jeg koste meg med å være gravid. Denne gang er jeg bare konstant utslitt og føler meg kokt og varm fra kl 10 til nærmere 20. Drittsol...

Hvorfor er det så varmt!!?? Akkurat denne sommeren kunne vel været vært tilnærmet normalt :( sist svangerskap var så fint og jeg koste meg med å være gravid. Denne gang er jeg bare konstant utslitt og føler meg kokt og varm fra kl 10 til nærmere 20. Drittsol...

Jaaaa!! Skjønner akkurat hva du mener!!! Kjenner jeg blir irritert bare det er sol på værmeldinga. Kan vi ikke få en liten pause bare!! Nå sier dem at "god" været skal vare enda lenger. Huff

Jeg går konstant rundt med svettedråper i panna.
Bare det å gå opp i 2 etg er en utfordring for da svettes det som om jeg har løpt maraton ... og 2 etg er som et drivhus selvom jeg lufter og lufter[emoji295]️[emoji91]

Jeg sa det til mannen igår! Har egentlig alltid sagt at man ikke kan klage på varmen i Norge, men nå er jeg dritt lei!!! Vil bare ha høst og kaldere vær! Driitt lei av å svette, føle meg kokt og ikke orke noe!!

Høsten kommer før eller senere. Men kjenner meg godt igjen i dere andre. Er alltid litt svett. Og orker nesten ingenting. Jobber 110% og det hjelper ikke akkurat på. [emoji28][emoji28]
Gleder meg til slutten av september med kalde dager og permisjon. [emoji7]

Jeg er såå enig! Er sååååå lei og jeg som egentlig elsker solen over alt haha!

Hadde det slik forrige svangerskap også jeg for 2 år siden. Husker jeg sa den gang at jeg IKKE skulle gå høygravid om sommeren igjen. Så sitter man her da .... :p syns denne sommeren nesten er verre enn sist ennå da var jeg nesten 2 måneder lenger på vei..

Jeg har ikke plagdes så mye i varmen faktisk, men har mange venner med gård og dyr som sliter skikkelig i tørken, også er det så trist å gå i den tørre visne skogen :/

Jeg har vært en del langs kysten der man får en del vind, og har bada og kost meg og spist mye is. Men jeg er glad jeg ikke er høygravid eller har nyfødt i varmen, det blir veldig deilig å ha permisjon i høst!

Jeg har ikke plagdes så mye i varmen faktisk, men har mange venner med gård og dyr som sliter skikkelig i tørken, også er det så trist å gå i den tørre visne skogen :/

Jeg har vært en del langs kysten der man får en del vind, og har bada og kost meg og spist mye is. Men jeg er glad jeg ikke er høygravid eller har nyfødt i varmen, det blir veldig deilig å ha permisjon i høst!

Ja, det er mange andre ulemper med denne varmen... og enig i at høsten virker forlokkende nå [emoji5]

Absolutt ikke den rette tiden for å vokse seg stor og tjukk nei :hilarious: Får trøste oss med at det går fort mot høst nå :p

Back
Topp