Varme

Her er jeg straks 'fifty shades darker' ;-) :-P men tåler sol og varme ute godt. Verre innendørs, så har en bordvifte på den høyeste kommoden på soverommet (slik at det ikke blåser direkte på oss ) og håper ikke varmen slipper inn...:-P ellers blir det kalde fotbad og smøring av føtter også har vi sånne cold-kluter.. Husker ikke hva de heter originalt. Men man fukter dem og kan putte dem i kjøleskapet eller bare riste dem i frisk luft så holder de seg kalde en stund. Svigermor kjøpte dem til oss i 2014 :-)

Jeg personlig klarer varmen, elsker å la svetten pipple! Kanskje ikke på jobb, det skal merkes... Men jeg tenker på vår lille prinsesse, hun får ikke gjort noe med varmen. Stakar! Ligge der å koke!? Nei, jeg tørr ikke å bli skikkelig varm og steke i sommer. Passer på at jeg/hun ikke blir for varm.

Vet dere hvor lenge man kan ligge litt å sole seg? Når blir for mye? For jeg personlig får ikke nok, men vil ikke for hennes skyld...

Tydelig at jeg lager en som er halvt chilensk! Tror mini elsker varme, han er mye mer aktiv når jeg er varm, virker som at han koser seg;) jeg derimot er nordlending som ikke tåler varmen alt for godt, klarer ikke å sitte lenge i solen..

JA :sour::sour::sour:

Kom nordover! Her er det passelig iskaldt..... :( og vi kan mer enn gjerne bytte, hvis det er så uutholdelig i varmen....

Her ligger tempen på rundt 12 grader med iskald vind fra alle kanter. Så sliter ikke med varmen ennå:p

Back
Topp