Varme

Lillevenn2016

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hei! Hva gjør dere nå som sommervarmen virkelig er kommet? Føler det er så umenneskelig varmt ute, klarer ikke være ute i mer en 5-10 minutter før jeg må inn og kjøle meg ned igjen.. Vil jo veldig gjerne være ute og nyte finværet og frisk luft, men det er jo uoverkommelig... Er det flere enn meg som syns varmen er uutholdelig??

Har gått i bikini i hagen og ordnet i halve dag, og hatt iskald saft og musikk til. Skal nevnes at det aldri kan bli varmt nok for meg :-P

Jeg orker heller ikke lenge av gangen - er i utgangspunktet ikke glad i varmen, og nå som jeg er gravid er det enda litt verre:P Heldigvis har vi endel skyggeplasser på terrassen også, så setter meg der om vi er lenge ute. Men liker veldig godt å bare kunne gå i lette sommerkjoler da:) Tror kanskje vi skal investere i et sånt oppblåsbart basseng i sommer, siden jeg gjerne vil bli ordentlig brun i år - men da er jeg nødt å ha noe å kjøle meg ned med innimellom solingen:)

Jeg orker heller ikke lenge av gangen - er i utgangspunktet ikke glad i varmen, og nå som jeg er gravid er det enda litt verre:p Heldigvis har vi endel skyggeplasser på terrassen også, så setter meg der om vi er lenge ute. Men liker veldig godt å bare kunne gå i lette sommerkjoler da:) Tror kanskje vi skal investere i et sånt oppblåsbart basseng i sommer, siden jeg gjerne vil bli ordentlig brun i år - men da er jeg nødt å ha noe å kjøle meg ned med innimellom solingen:)
Vurderte å invistere i et lite plaskebasseng å sitte i jeg :p føler meg som en stranda hval :p

Eg elsker varmen. Men er så gale at eg ligger i solen med klær på! Blir liksom ikke varm nok

Tror det er veldig inviduelt med hvordan man reagerer på varmen. Jeg tåler det bra, så er ikke plaget.

Sist jeg gikk gravid om sommeren var jeg særs lite utomhus, klarte ikke... Ikke spå varmt her enda, så går greit, men går mye pæreis og "kuldespray" på legger og føtter.....

Jeg var i Thailand i uke 20-22, det var da rundt 35-39 grader. Så norsk sommertemp på 20 grader er bare deilig i forhold til det :p

Pass på å bruke solkrem under svangerskapet, ellers kan du få pigmentflekker som ikke går bort igjen. ;)

Syner set er kjempedeilig:)

Ser at Bergens Tidende lover 28*C på tysdag o.O Er heilt svett allereie, tåler varmen dårlig og huset vårt blir himla varmt i løpet av nokre få timer med sol. Kanskje eg må kjøpe meg plaskebasseng :P

Hva jeg gjør?? Tar med meg et stort glass saft, setter meg på verandaen og Nyyyyyyter at det endelig er greit å være ute uten å fryse ihjel! :D

Syns virkelig ikke det er så varmt ute, jeg da. Sterk sol er det, men bruker solbriller. Går i lette klær, gjerne sommerkjoler.

På soverommet blir det varmt, men sover med laken og har satt inn en vifte.

Ser at Bergens Tidende lover 28*C på tysdag o_O Er heilt svett allereie, tåler varmen dårlig og huset vårt blir himla varmt i løpet av nokre få timer med sol. Kanskje eg må kjøpe meg plaskebasseng :p
Plaskebasseng står høyt på ønskelisten min og! :p takler varmen ekstremt dårlig

Hei! Hva gjør dere nå som sommervarmen virkelig er kommet? Føler det er så umenneskelig varmt ute, klarer ikke være ute i mer en 5-10 minutter før jeg må inn og kjøle meg ned igjen.. Vil jo veldig gjerne være ute og nyte finværet og frisk luft, men det er jo uoverkommelig... Er det flere enn meg som syns varmen er uutholdelig??

Jepp! Hater høy varme. For meg er det 22+ :p Så denne sommeren blir nok for det meste innendørs foran en vifte. Liker meg best ute når temperaturen har droppet litt.

Nå har jeg også vært såpass heldig at jeg slet med ekstrem soleksem som barn, og måtte smøres inn i faktor "ingen sol får trenge igjennom her!" og satt i skyggen hele oppveksten, så ble aldri vant til sol og varme, dermed aldri begeistret for det heller. Bading var ikke noe for meg, for da ble det eksem...

Har aldri hatt dårlig samvittighet for å gjemme meg inne om sommeren, og nå har jeg en enda bedre unnskyldning :D

Jeg har på minst mulig klær, bøtter ned på vann og nyter sola og varmen. Blir litt husarbeid pauser i mellom varmeslagene da ;)

Back
Topp