Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På helsestasjonen fekk eg beskjed om at det kan vere lurt å gi litt vann innimellom på veldig varme dager kokt sjølvsagt
Sent from my iPhone using BV Forum
Dette lurer jeg også påGjelder det også de som fullammer?
Hvor gammel er gutten?Vi sitter ut i skyggen på hytta. Han kun i bleie. Han har akt badet i balje ute. Han drikker mye vann, men jeg ammer ikke.
Har kun bleie på henne, forresten, klær hadde vært galskap for vår del nå! Så her har vi myye ubrukte klær i de minste størrelsene!Hvor gammel er gutten?
Jeg har så lyst til å gi lillemor litt vann, men har forstått det som at det vil gå utover matlysta, at vi fyller magen unødvendig med vann, og jeg vil jo ikke at hun skal bli underernært heller.. Men heller ikke dehydrert! Jeg ammer ikke, kun mme..
Hun er i utgangspunktet en veldig varm baby, men nå i varmen blir det jo ekstremt, hun blir jo våt i nakken og klam i kroppen, stakkars! Gjør alt jeg kan for å holde henne noenlunde normaltemperert, men vanskelig når vi passerer 30 i skyggen og det ikke er et vindpust å oppdrive! Eneste rommet i huset som ikke blir kokvarmt på dagtid er soverommet, men vi kan jo ikke sitte der hele dagen Blir så rådvill..
I dag var vi på stranda med snuppa. Vi satte henne og vogna i skyggen med en paraply over for å skygge enda mer. Snuppa er veldig varm av seg, så hun lå bare i bleia, og lå innimellom på teppe og håndkler på bakken. Hun burde absolutt drukket mer, men ville ikke ta brystet så ofte i dag... men hun er aktiv til tross for heten, så jeg er ikke bekymret.
Hvor gammel er gutten?
Jeg har så lyst til å gi lillemor litt vann, men har forstått det som at det vil gå utover matlysta, at vi fyller magen unødvendig med vann, og jeg vil jo ikke at hun skal bli underernært heller.. Men heller ikke dehydrert! Jeg ammer ikke, kun mme..
Hun er i utgangspunktet en veldig varm baby, men nå i varmen blir det jo ekstremt, hun blir jo våt i nakken og klam i kroppen, stakkars! Gjør alt jeg kan for å holde henne noenlunde normaltemperert, men vanskelig når vi passerer 30 i skyggen og det ikke er et vindpust å oppdrive! Eneste rommet i huset som ikke blir kokvarmt på dagtid er soverommet, men vi kan jo ikke sitte der hele dagen Blir så rådvill..
Når begynte du å gi vann da?Her er lillemann 12 uker, ammer ikke så er påpasselig på å gi han vann nå i varmen Og han blir sulten som alltid når det har gått 3-5 timer fra siste måltid, uansett hvor mye vann han har drukket Det er jo ikke næring i vann, så dem merker det ikke sånn på sulten, bare at det slukker tørsten
♥Lille prinsen 17/4-14♥