Varme votter

Beckybecks

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Hei!
Vår lille mini elsker og vifte med armene, så hun holder aldri disse nedi vognposen når vi er ute og triller. Dette resulterer i iskalde hender. Har prøvd flere forskjellige vottetyper, men ingen av de jeg har prøvd holder hendene hennes skikkelig varme.

Noen som har noen gode og varme votter å anbefale? De må også sitte godt på og ikke falle så lett av:)

:)

Henger meg på denne. Har stikket votter selv, de sklir veldig lett av. Har kjøpt votter på H&M (enkle hvite i bomull) de holder seg godt på men er ikke varme nok, bedre en ingenting da :)

Jeg synes småen har så små hender at votter er nærmest en umulighet å få til å sitte på. Vi har satt på ham sokker på hendene. De sitter godt. Er sikkert ikke verdens beste løsning, men bedre enn votter som bare faller av.

Vi har lillelam votter, blir ikke kald og de sitter godt. Har ikke vært på så lange turer ute da men :)

Jeg synes småen har så små hender at votter er nærmest en umulighet å få til å sitte på. Vi har satt på ham sokker på hendene. De sitter godt. Er sikkert ikke verdens beste løsning, men bedre enn votter som bare faller av.
hihi, bruker sokker på hendend her også :p

Jeg har strikket tubesokkene/votter. Trekker dem helt opp til albuene, så sitter de.

Back
Topp