Varme teppe

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Ja det har vi skaffet, egentlig til babyen siden det er så gulv kaldt her.. tenkte å legge det på gulvet med et teppe opp på sånn at hun ikke blir kald når hun skal ligge på gulvet.. når den tid kommer.. , men fo å komme til saken da [8D] vi bruker det nå i senga om natta. Jeg setter det på før vi legger oss og det er så deilig å sove med det [:D] men jeg er sikker på at den varmen lindrer litt på smertene i bekkenet.. jeg har ikke hvert fall ikke så vondt lenger som det jeg hadde før jeg begynte og ha det i sengen... Så jenter jeg anbefaler et sånt teppe koster 179 på Jysk [:D]

Åååå, det hørtes deilig ut! Har lurt på om jeg skal kjøpe meg et sånn teppe lenge jeg, men det har aldri blitt noe av. Men nå skal jeg ta oppfordringen din [:)]

ORIGINAL: *englefjes*

Åååå, det hørtes deilig ut! Har lurt på om jeg skal kjøpe meg et sånn teppe lenge jeg, men det har aldri blitt noe av. Men nå skal jeg ta oppfordringen din [:)]

Det må du bare kjøpe [:D] er så deilig og ligge på om natta.. [:D]

ORIGINAL: Curl

lur ide! vi har det og ganske gulv kaldt!

selv hadde jeg ikke klart å ligge på det. jeg er sånn som fortsatt sover med vinduet åpent når det er 20 kalde ute...Husker når snuppa var lita så lå hun godt påkledd og i lammeskinnsposen med dyna oppå på natta sånn at jeg og gubben skulle få sove og..

Kommer dere i fra Antarktis dere eller [:D] Er deilig og sove kaldt, men det er kun om sommeren.. Ja det er jo genialt og ha det på gulvet til babyen egentlig spes der det er gulv kaldt [:D]

ORIGINAL: Lanela

Kjenner to hus som har lidd store tap pga disse teppene..
Hun ene våknet i sengen på natten at madrassen hun sov på brant...
Så væææær oppmerksomme a, plz!!

http://tb.no/a-a/s-k?q=varmeteppe

Æsj så ekkelt [&:] dette tepper slår seg av selv etter en vis stund, men gubben pleier å slå det før vi sovner ellers så kokker vi bort [8D]

hørtes kjempedeilig ut..[:)]
men syntes sånne tepper er skumle, så kommer ikke til å anskaffe meg det [;)]

kjempebrannfelle.... og har alltid hørt at man skal fjerne og skru det av før man legger seg på det (skal bare varme madrassen og så vekk). tror heller jeg kjøper en gammeldags varmeflaske [:)]

og når ungen skal ligge på gulvet bruker vi gymmatte - de er gode og varme

Back
Topp