Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gjort det noen ganger. Men nå har jeg begynt å lage grøten i krus. Lett for mor å holde, og grøten holder seg lengre varm![]()
Det var lurt!Jeg har gjort det noen ganger. Men nå har jeg begynt å lage grøten i krus. Lett for mor å holde, og grøten holder seg lengre varm![]()
Eirik et fort og fint, men Sofie har virkelig ikkje skjønt det! Føler eg gir samme grauten fleire gongar fordi den berre kjem ut att. Etter to mnd med mat burde ho vel ha skjønt teknikken. Men den tunga er heilt på villstyr. Samme med smoothie, fruktmos, banan, middag og mos. Eg blir galen!Her går grøten ned på høykant både varm og kald. Det gjelder egentlig alt de får ferdig mme og middagsglass går ned til stor glede selv om det er kaldt.
Aww dakar , ikke så lett for ei prinsesse å forståEirik et fort og fint, men Sofie har virkelig ikkje skjønt det! Føler eg gir samme grauten fleire gongar fordi den berre kjem ut att. Etter to mnd med mat burde ho vel ha skjønt teknikken. Men den tunga er heilt på villstyr. Samme med smoothie, fruktmos, banan, middag og mos. Eg blir galen!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Eirik et fort og fint, men Sofie har virkelig ikkje skjønt det! Føler eg gir samme grauten fleire gongar fordi den berre kjem ut att. Etter to mnd med mat burde ho vel ha skjønt teknikken. Men den tunga er heilt på villstyr. Samme med smoothie, fruktmos, banan, middag og mos. Eg blir galen!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app