Varme opp igjen grøt?

Aurum

April 2013s tvillingmamma
Det går fort litt tid når dei skal ete graut. Og den blir då kald, noko som umulig kan vere særlig godt.
Kan eg då gi den ein liten oppvarming i mikro?

det vet jeg ikke men syns også grøten blir skikkelig fort kald!!! altfor fort :(

Jeg har varmet den igjen med de andre, bare husk på å lag i en dyp glass skål da holder varmen bedre.:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

her spiser han den selv om den begynner å bli litt kald ;)

Jeg har gjort det noen ganger. Men nå har jeg begynt å lage grøten i krus. Lett for mor å holde, og grøten holder seg lengre varm ;)

Her går grøten ned på høykant både varm og kald. Det gjelder egentlig alt de får ferdig mme og middagsglass går ned til stor glede selv om det er kaldt.

Her går grøten ned på høykant både varm og kald. Det gjelder egentlig alt de får ferdig mme og middagsglass går ned til stor glede selv om det er kaldt.
Eirik et fort og fint, men Sofie har virkelig ikkje skjønt det! Føler eg gir samme grauten fleire gongar fordi den berre kjem ut att. Etter to mnd med mat burde ho vel ha skjønt teknikken. Men den tunga er heilt på villstyr. Samme med smoothie, fruktmos, banan, middag og mos. Eg blir galen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Eirik et fort og fint, men Sofie har virkelig ikkje skjønt det! Føler eg gir samme grauten fleire gongar fordi den berre kjem ut att. Etter to mnd med mat burde ho vel ha skjønt teknikken. Men den tunga er heilt på villstyr. Samme med smoothie, fruktmos, banan, middag og mos. Eg blir galen!

Aww dakar , ikke så lett for ei prinsesse å forstå :) det blir nok bedre, krysser for det :) HEIA SOFIE!

Her er begge slik. Maten kommer ofte ut og må gis i flere omganger. Og de har fått mat med skje i 3 måneder nå, men fremdeles har de ikke knekt koden skikkelig. Det hender at de spiser fint, men det er heller unntak. Noen dager vil jeg bare gi opp hele maten, og bare gi dem flase i all evighet, men det funker jo ikke det heller ;) En dag må de vel forstå hvordan de skal spise.

Back
Topp