Varme gode votter

surgodis

Forelsket i forumet
Noen tips til meg?
Jentungen på 1 1/2 er så forferdelig kald på hendene når de er ute i b.hagen. Har prøvd flere varianter.
Kjøpt å hjemmestrikka.To votter å en vott. Men er så kald så kald. Er flink å bevege seg ute.
Noen som har prøvd stonz vottene?andre man bør prøve? (har to reima varianter)

Hestra votter. får kjøpt på sporten. er ull inni. gode og varme

Har samme problem her.. I tillegg funke det ikkje me vanlie sko på ho ute. Det som har funka best e tova votta. Eller hjemmestrikka inni Reimavottan. På beinan bruke ho hjemmetova ull-laidda med vanntette dunsokka inni. 

ORIGINAL: Sicily

Har samme problem her.. I tillegg funke det ikkje me vanlie sko på ho ute. Det som har funka best e tova votta. Eller hjemmestrikka inni Reimavottan. På beinan bruke ho hjemmetova ull-laidda med vanntette dunsokka inni. 

Har tova votta med hjemmestrikka ull inni.men iskald,rød å hoven på småfingran[:(] Har åsså prøvd småvottan inni storvottan. Har funka en gang eller tre,men va ikke så kaldt ute da.E jo rimelig kjønslig ute no så...
På føttern funke stonz helt fabelaktig. Kjøpte innerforet også.

Har kjøpt Hestra votter og hansker til tassen på G-sport,de beste vottene han har hatt.

Vi bruker Hestra sine med ull-for inni og som "krisevotter" bruker jeg Kapphal sine uforet regnvotter med ullvotter inni, elller bare tovet ullvott på henne - de eneste som holde den lille frostpinnen min varm.
Har også reimavotter, men de blir hun kjempefort kaldt på fingrene i.

når dere har to votter inni hverandre så pass på at de har nok plass til å bevege fingrene.. for det blir som med sko.. er de for trange blir det kaldt uansett hvor tjukke de er[:)]

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Hestra votter. får kjøpt på sporten. er ull inni. gode og varme

Signerer på det sterkeste. SKal aldri kjøpe noen andre votter. Selger de på barnas hus og:)

Back
Topp