Varme føtter!

MarsMamma2015

Betatt av forumet
Å, herremin, blir gal snart. Startet med varme føtter om natten og nå er det sånn hele døgnet! Natten er uansett værst, får ikke sove når føttene er så varme. Og nå som det er kjøligere temperaturer om dagen skulle man tro det ikke var noe problem! Men her har jeg sammenrullet liggeunderlag i senga under føtter som jeg må ned på badet for å gjøre våte for så å legge høyt oppå liggeunderlaget - uten dyne, selvfølgelig (klut funker ikke, for lite fukt/føttene gjør den bare varm). Deretter er det bare å håpe at jeg rekker å sovne før de varme føttene har varmet opp fukten og tørket igjen..! Hvis ikke må prosedyren gjentas :p Andre som har gode tips?
 
Har varme føtter selv. :( kan sitte uten sokker med beina på kaldt gulv, enda begynner jeg å svette :(
 
Usj.. Ikke deilig. Blir så "oppgitt" av å være varm hele tiden også! Nå er jeg vanligvis kald på både hender og føtter, mulig det gjør noe med opplevelsen.
 
Oi, det hørtes slitsomt ut..
hva med å sette en fuktighetskrem i kjøleskapet, som du kan smøre på føttene?
Ellers kan jeg ikke tenke meg til noe annet enn det du allerede gjør.. Spyler du med iiiskaldt vann fra leggene og ned, slik at "hele foten" blir avkjølt?

Ellers så ve jeg at av varme kommer kløe og motsatt.. Det er ikke noe symptom på evt inneliggende svangerskapskløe eller noe? Da burde du iallefall kontakte lege..
 
Fuktighetskrem har jeg faktisk ikke tenkt på! Det skal jeg prøve. Hmm.. Jeg klør i alle fall ikke, om 1 og 1 er 2. Men jeg er litt øm nederst på magen, tok derfor en uvi-hjemmetest i dag som hadde svakeste utslag på leukocytter. Men google legen tar det med stor ro og ser det for øvrig ikke i sammenheng. Men følger med evt. forverring og nevner det uansett for jordmor neste gang (om 2, 5 uke).
 
Å, herremin, blir gal snart. Startet med varme føtter om natten og nå er det sånn hele døgnet! Natten er uansett værst, får ikke sove når føttene er så varme. Og nå som det er kjøligere temperaturer om dagen skulle man tro det ikke var noe problem! Men her har jeg sammenrullet liggeunderlag i senga under føtter som jeg må ned på badet for å gjøre våte for så å legge høyt oppå liggeunderlaget - uten dyne, selvfølgelig (klut funker ikke, for lite fukt/føttene gjør den bare varm). Deretter er det bare å håpe at jeg rekker å sovne før de varme føttene har varmet opp fukten og tørket igjen..! Hvis ikke må prosedyren gjentas :p Andre som har gode tips?
Sånn har jeg det også! Føtter og hender er sykt varme! Jeg er vanligvis kald på hender og føtter!
Ligger våken om natta! Er så lei! Gleder meg til høst og kalde kvelder!!
 
Har også blitt så varm på bena og inni hendene. Og jeg er vanligvis kald begge disse plassene. Heldigvis ikke plaget på natten da. *bank i bordet*
 
Ja, man blir så lei! Velkommen skal du være kjære høsttemperatur ;) Det skal bli godt. Får håpe det fortsetter å ikke plage deg på natten fremover heller, Kristin, ingen ting er bedre enn det :)
 
Back
Topp