Varme føtter

Cinii

Elsker forumet
Har da hørt om kalde føtter og urolige føtter, men varme føtter?
Tre netter på rad nå har jeg plages med glovarme føtter og jeg klare rett og slett ikke å sovne fordi det kjennes ut som fotsålene skal brenne opp[:'(]

Andre som kjenner til dette og har noen tips?

har ingen tips, men det er like normalt som å ha urolige føtter.. [;)]

Ubehagelig!!
Jeg klarer ikke å ha sokker og langbukse på meg, pga at det da kjennes ut som jeg går med varmesokker på. Blir ildvarm... Ekkel følelse, så jeg tyr til piratbukse og barføtter fram til fødsel jeg.

Håper du finner løsning på problemet ditt[:)][:)]!!

Klæm-klæm

Da jeg gikk med Johan pleide jeg å gå på verandaen bærfot for å kjøle ned de litt, det var deiig...
Litt varmere denne gangen ja[8D]

lag deg et kaldt fotbad og ta fotmaske som avkjøler, det er deilig[;)]

jeg har veldig varme føtter hele tiden, skikkelig plagsomt til tider...
Jeg kjøpte en deo spray til føttene når jeg var i USA, den sprayer jeg på og da kjøler den ned føttene.

Ååh! godt å høre det ikke bare er meg!

Sokker og langbukse er fremmedord for tiden og kaldt fotbad med fotmaske hørtes fantastisk ut! Det skal jeg absolutt prøve![:D]

ORIGINAL: Hof jenta

jeg har veldig varme føtter hele tiden, skikkelig plagsomt til tider...
Jeg kjøpte en deo spray til føttene når jeg var i USA, den sprayer jeg på og da kjøler den ned føttene.

Er det mulig å få kjøpt i norge også? tro om de har på apoteket?[8|]

Takk for tipsene[:)]

Jeg har alltid varme føtter om kvelden og natta.[:@]
Og sliter med å få sove.
Men det hjelper å legge beina høyt og smøre dem med fuktighetskrem.
Og ikke dyne over da selvsagt. Da går det over nesten med en gang for meg iallefall

Jeg stiller meg i dusjen og skrur på kaldt vann som jeg dusjer bena med til de kjennes kjøligere..sånn ti minutter eller noe :P

Deretter så smører jeg føttene med sånn avkjølende aloe vera gel som jeg kjøpte i egypt..funker stort sett men begynner å bli lei nå ja :S..bare 5 uker og 5 dager igjen til termin :D

Jeg har ikke vært veldig plaget med det da.. Men har hatt veldig varme føtter noen få ganger og da hjelper det litt og spraye på en spray som jeg kjøpte på body shop for leeenge siden som jeg tilfeldigvis ikke har brukt i det hele tatt før nå[8D] Cooling Foot Spray tror jeg den heter, vet ikke om de selger den lenger men det er jo verdt et forsøk...[:)]

Jeg har også vært plaget med dette. Og det eneste som hjelper midlertidig er å finne en bøtte med kaldt vann, som jeg kan putte føttene i.

Men det er rart, det må liksom gå over av seg selv, veldig slitsomt når det kjennes ut som man brenner opp under fotsålene!

Hmm, mye man skal slite med i svangerskapet asså[:'(] Jeg plages ikke med varmeføtter da, snarere tvert imot- de er iskalde! (men det er de forsåvidt ellers også[8D]) Men har hørt om fotdeo, og aloe vera avkjølende krem! Har også hørt om noen som bruker tiger-balsam, da mot voksesmerter i føtter!?! Men vet ikke om det funker!?!

Og hvis man ikke finner slik spray , kan man jo prøve med avkjølende After sun, det kjøler jo[:)]

ORIGINAL: ragnarekkverk

Jeg er generellt fryktelig varm om natta, og bena og halve resten av kroppen må stikke utenfor dyna:)

Tusen takk for mange flotte tips jenter![:D]
Skal kjøpe meg slik spray og håper det fungerer[:D]

ikkje varme føtter men veldig urolige bein og masse kramper[:(]

Back
Topp