Varm!

Daisy93

Blir kjent med forumet
Flere som føler seg varme her?
Jeg har ikke feber eller noe, men føler meg varm nesten hele tiden!
Litt problematisk når vi har et uniformsreglement på jobb som sier at vi MÅ gå med langermet skjorte [emoji28] Jeg har brutt det hver dag i det siste og gått med kortermet i stedet [emoji85]

Litt problematisk når vi har et uniformsreglement på jobb som sier at vi MÅ gå med langermet skjorte [emoji28] Jeg har brutt det hver dag i det siste og gått med kortermet i stedet [emoji85]
Ja jeg er varm, føler jeg har feber men har ikke det. Vet ikke om det er fordi jeg er syk eller om det er fordi jeg er gravid [emoji50]

Får håpe det blir bedre etter hvert [emoji4] pleier egentlig og være helt motsatt [emoji50] fryser hele tiden [emoji300]
Jeg pleide å være veldig varm i nakken/hodet tidligere, helt til jeg fant ut at jeg hadde veldig tjukt hår og at løsningen var hestehale [emoji23]
I det siste.. altså siden etter sommern.. har jeg vært veldig normal i tempen.. men nå.. gawd!! Svetter heldigvis ikke noe ekstra enda [emoji85]

Er skikkelig varm når jeg er på jobb. Uniformen puster så dårlig så er til tider svett på ryggen [emoji23] Men når jeg roer kroppen og slapper av fryser jeg helt inn til beinet. Veldig rart [emoji87]

Er skikkelig varm når jeg er på jobb. Uniformen puster så dårlig så er til tider svett på ryggen [emoji23] Men når jeg roer kroppen og slapper av fryser jeg helt inn til beinet. Veldig rart [emoji87]

Haha, samme her!! Svetter skikkelig på overleppa og er svett på ryggen[emoji28] Og nytter ikke å åpne vinduet for alle andre fryser[emoji23] Blir også veldig frysen når jeg slapper av hjemme da! Da er det ulltøy og teppe

Kjempe varm! Dåner :p lufter i alle kanter! De hjemme holder på å fryse ihjel :oops: godt det snart er sommer, da kan du vel gå i kortermet uten at det blir rart :happy:

I dag varierer det veldig.. Er så irriterende plutselig er jeg kald så kler jeg på meg så blir jeg for varm [emoji53]

Back
Topp