Varm!!

Oida!

Flørter med forumet
Æææh! Jeg er så utrolig varm om dagen!! Er nesten sånn febervarm (men har ikke feber), er så varm at det nesten svir på huden. Er spesielt etter jeg har lagt meg, får helt kav av dyna :p
Jeg må ha terrassedøren på soverommet åpen om natta og er fortsatt varm ila natta (men ikke fullt så varm som når den er lukket)! Samboeren min fryser stakkar ;p
Håper termostaten blir normal igjen snart :s

Kjenner meg så godt igjen. Det er så ubehagelig! Jeg blir varm mest i hodet og kjennes ut som jeg har skikkelig hetetokter, og noen ganger føles det så varmt at jeg føler jeg skal svime av

Kjenner meg så godt igjen. Det er så ubehagelig! Jeg blir varm mest i hodet og kjennes ut som jeg har skikkelig hetetokter, og noen ganger føles det så varmt at jeg føler jeg skal svime av

Ja det er kjempe ubehagelig, blir mest varm i hodet jeg også -spesiellt kinnene! Er varm på resten av kroppen også, samboeren min komenterer det til og med om han legger ei hånd på låret mitt feks :p Men jeg svetter ikke, er bare sinnsykt varm.
På dagen kan jeg også få slike hetetokter der jeg føler jeg skal besvime, må bare sette meg rett ned..

Back
Topp