Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er mange jakker i alle de merkene, kan du vise bilde av hvilke du har? Har de lang fasong og er varm ? Vi har ofte - 20 så må tåle kaldt værVi har både Reimatec, Wheat og Mini a ture, fornøyd med alle 3.![]()
Er mange jakker i alle de merkene, kan du vise bilde av hvilke du har? Har de lang fasong og er varm ? Vi har ofte - 20 så må tåle kaldt vær
Anbefaler bergans dunjakke jeg da, mår det er snakk om 20 minus
Hvilken bergans modell anbefaler dere til 7 åring. Jeg må bestille på nett, så redd jeg bestiller en for tynn modell..Bergans dunjakke om den skal brukes når det er veldig kaldt.
Ellers er vi å veldig fornøyd med Wheat og Mini A Ture. Bruker parkasmodeller.
Ellers har vi av året prøvd Vêr de Terre og den er virkelig god. Parkas med dun. Men den er dyr.
bergans renaHvilken bergans modell anbefaler dere til 7 åring. Jeg må bestille på nett, så redd jeg bestiller en for tynn modell..
Vi bruker Kids Down jacket, den går til 128. Min er bare 5, så kan bruke den modellen. Ellers heter vel neste youth.Hvilken bergans modell anbefaler dere til 7 åring. Jeg må bestille på nett, så redd jeg bestiller en for tynn modell..
Om du bruker koden singlesday på lekmer, så er det halvpris på noen av modellene[/QUOTE