Varm saft

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Mannen min er herlig!
Vi har begge vondt i halsen, så vi fikk ikke sove.. satte oss foran hver sin PC, og før jeg visste ordet av det hadde han laga varm saft til oss begge - herlig mot sår hals, ja[:D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Mannen min er herlig!
Vi har begge vondt i halsen, så vi fikk ikke sove.. satte oss foran hver sin PC, og før jeg visste ordet av det hadde han laga varm saft til oss begge - herlig mot sår hals, ja[:D]

Så god han er!![:D] Tiper det er deili å ha han heima no...!?[;)]

ORIGINAL: tinejento

Mannen min er herlig!

Så god han er!![:D] Tiper det er deili å ha han heima no...!?[;)]

Helt fantastisk å være hele familien igjen[:D]

Det skjønner jeg godt!!! spesielt nå som det begynner å nærme seg dagen[:D][;)]
Skal han ut en eller to turer til før termin?

Max en tur til før termin, nå.. Skal først være hjemme i ca 2 uker, og så to uker borte, og da er det jo bare 3 uker til termin, så da skal han få holde seg hjemme..
(Han skulle egentlig vert hjemme i 3 uker nå, men har bedt om å få dra en uke før, sånn at han er tilbake når det begynner å nærme seg termin)
Merker at jeg har VELDIG lite lyst å la han dra igjen nå, for det begynner å bli veldig tungt å være alene med ettåringen OG gravid[8|]

Max en tur til før termin, nå.. Skal først være hjemme i ca 2 uker, og så to uker borte, og da er det jo bare 3 uker til termin, så da skal han få holde seg hjemme..
(Han skulle egentlig vert hjemme i 3 uker nå, men har bedt om å få dra en uke før, sånn at han er tilbake når det begynner å nærme seg termin)
Merker at jeg har VELDIG lite lyst å la han dra igjen nå, for det begynner å bli veldig tungt å være alene med ettåringen OG gravid[8|]

Huff, det kan jeg tenke meg!!![&:] Du har ingen som kan avlaste deg litt de to ukene da? du kommer jo til å være helt ødelagt i ryggen dersom du ska ta deg av han aleine da..?[8|]
Er det på Aukra han er kanskje? Flott at han fikk fremskynda det en uke hvertfall[:)]

Han drar til Aukra, ja.
Jo, jeg kan jo dra til mamma og de - bor ti min unna (om jeg hadde hatt bil) og jeg kan jo ta bussen dit, da.. det tar vel 20min/halvtime ("melkeruta"[8D])
Mannen foreslo at jeg kunne bo hjemme de to ukene han er på den siste turen, så blir det lettere for meg å få hjelp med lillemann[8|] vet ikke helt om jeg orker det, men må se det an..

Hadde kanskje lønt seg for deg fysisk det ja...? selv om det ikke er så artig[;)]
Du må hvertfall ikke bli syk i halsen din mer no[8|][;)]

Nei, er vel leggetid.. [8|]

Må komme deg i loppekassa du også[;)]

Godnatt[:)][:D]

Hehe.. har sovet to timer... la meg etter prison break, også våkna jeg kl 0100..[8|] Får prøve å legge meg igjen jeg også nå...[;)]
nattinatti!!![:D]

Hehe.. har sovet to timer... la meg etter prison break, også våkna jeg kl 0100..[8|] Får prøve å legge meg igjen jeg også nå...[;)]
nattinatti!!![:D]

Hadde sovet litt tidligere på kvelden jeg også [:)]  Det ble natt hos deg og tilslutt, ja?

hehe, ja, tilslutt[:D][;)] Sovna kl 5, men har drømt så masse rart at det føles ikke som at jeg har sovet noe særlig[8D]

Jeg fikk sove lenge i dagmorres, jeg.. Mannen stod opp med lillemann[:D]

ÅÅÅ jeg har verdens beste mann

Det fortjente du idag!! 
Deilig det nå kan jeg tenke meg..-stått opp tidlig hver dag i to uker!!

Ja, lillemann har ikke akkurat "lørdag og søndag" i ordforrådet sitt ennå [8D]

åh, må si jeg gruer meg litt til den helga da vi ikke får sove lenge og bare ligge og kose oss i den gode varme senga lenger.. [&:][8D][:)] men, blir vel vant med det også etterhvert, eller?! [8D][:D]

Ja, det blir en vanesak det med å ikke ligge lenge hver helg.. men DU så herlig det er da å kunne låne bort lillemann (til foreldra mine f.eks) bare for EN natt[;)]

Back
Topp