Varm om hjertet

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Det blir jeg når hun på 2,5 sier tilbake til meg at hun er glad i meg og sender slengkyss når hun skal gå avsted/legge seg :Heartred hva gjør at dere blir litt ekstra glad?
 
Treåringen min har blitt veldig på det å si at han elsker meg <3 Det er så søtt! Får ofte en kos med :)
 
Treåringen vår sier også ofte at hun er glad i meg og elsker meg. I går fikk jeg en klem også sa hun «jeg er så glad i deg, mamma». Smelt [emoji173]️
 
Treåringen vår sier også ofte at hun er glad i meg og elsker meg. I går fikk jeg en klem også sa hun «jeg er så glad i deg, mamma». Smelt [emoji173]️
Jeg kjenner at alt det negative jeg kan irritere meg over forsvinner (staheten hennes, hyling hennes når hun ikke får det som hun vil osv), når hun sier slik så har jeg bare lyst å gråte av glede. Jeg blir så rørt :Heartred
 
Når 2-åringer løper mot meg og roper «mammaaaaa» og hiver seg i en kjempegod klem når jeg kommer hjem eller henter i barnehagen. Eller en tidlig morgen hvor han i halvsøvne ruller inntil meg i senga, klappet meg rolig på kinnet og mumler «deeer var mamma» og sover videre. Og det å ligge i senga en helgemorgen og høre far og sønn skrattle og kose seg ute på stua.

Ok, jeg kunne fortsatt i evigheten :p
 
"Du er den beste mammaen i hele verden" og "jeg er glad i deg/jeg elsker deg, mamma" :drunken_smilie

Nydelige skatten min :love017
 
Ettåringen har oppdaget at han kan gi kos. Så nå når han kommer og gir en klem er det noe jeg kan leve på ei stund ❤
 
For noen herlige små dere har, hele gjengen :love7
 
Jeg kjenner at alt det negative jeg kan irritere meg over forsvinner (staheten hennes, hyling hennes når hun ikke får det som hun vil osv), når hun sier slik så har jeg bare lyst å gråte av glede. Jeg blir så rørt :Heartred

Ja, det er fantastisk [emoji173]️ Nå begynner minstemann på 7 mnd å gi mer og mer tilbake også, det er så herlig [emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp