Varm og kald

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Flere enn meg som har feil med termostaten?
På dagen fryser jeg hele tiden, kan aldri ha nok klær på!
Men på natta svetter jeg som en gris.... starter med pyjamas og pledd, ender opp naken.... hva er det som skjer?
 
Flere enn meg som har feil med termostaten?
På dagen fryser jeg hele tiden, kan aldri ha nok klær på!
Men på natta svetter jeg som en gris.... starter med pyjamas og pledd, ender opp naken.... hva er det som skjer?
Hormoner...
Fryser også mye på ettermiddag/kveld og varm på natt. Blæ!
 
Jeg sitter å skjelver som et aspeløv nå fordi jeg fryser:confused:. Og jeg er egentlig veldig varm av meg:cool:
 
Jeg har også vært en frysepinne de to siste ukene:)
 
Jeg er frysepinne fra før, så har ikke merket noe forskjell :p
 
Jeg fryser aldri, nå går jeg med skjerf :hilarious::hilarious: og endelig får jeg brukt alle de fine ullgenserene mine Hehe.
 
Ikke merket noen forskjell enda :)
 
Veldig varm! Så håper ikke det blir slik sommer som i fjor, jeg var varm nok da uten å være gravid!!
 
Jeg har alltid vært frysepinne, ullpledd og varme klær året rundt. Men nå! Nå holder jeg på å svette ihjel døgnet rundt. :confused013 håper det stabiliserer seg før sommern :laughing002
 
Jeg har også begynt å fryse mer om dagen, og er kjent for å alltid være varm av meg! Har også svettet noen netter...
 
Får frysetokter av og til enda, men stort sett er jeg mer varm enn kald om dagene..
 
Jeg får plutselig skikkelig hetetokter, og da blir jeg ekstremt kvalm..
 
Fryser skikkelig om kvelden og tar på meg genser, så må jeg kle av meg om natten da jeg begynner å koke...
 
Termostatfeil her også! Kveldskald, nattevarm og særdeles vekslende på dagtid. :p Har vært varmt i været her ei stund nå, men nå har det blitt kaldere så kommer sikkert til å fryse ihjel på kveldene. :p
 
Back
Topp