Varm mme

Buffi

Forumet er livet
Ja dette har garantert vært oppe før men jeg har gullfisk hukommelse[8D][8D]

Varmer dere melken nå eller gir dere den kald[8|]

Jeg varmer alltid opp melken hennes før hun får den men lurte bare på om jeg kunne gi henne den uten å varme den opp først...Tenkte på om det kunne være litt farlig og ikke varme den først

Man må ikke varme den lenger, jeg bytter på jeg. Er jeg hjemme får han den varm, men ofte når vi er på tur så får han den kald!!

ORIGINAL: Looney

Man må ikke varme den lenger, jeg bytter på jeg. Er jeg hjemme får han den varm, men ofte når vi er på tur så får han den kald!!

Så da heller du bare i kaldt vann og mme og rister den litt.. Og så gir du han den slik da[8|]
Og hvordan har han reagert på dette[8|]

Hun har drukket den da den var lunket så tror ikke det vil by på problemer å gi den kald jeg...Men syns det er litt stress når jeg er ute og hele tiden må fokusere på å finne en micro som jeg kan bruke....Derfor har jeg litt lyst til å gi henne kald mme i stedenfor

ORIGINAL: buffi

ORIGINAL: Looney

Så da heller du bare i kaldt vann og mme og rister den litt.. Og så gir du han den slik da[8|]
Og hvordan har han reagert på dette[8|]

Jepp, blander den rett før vi går på tur med kaldt vann, og gir den til han om han er sulten. Noen ganger vil han ikke ha når den er kald, så han liker den nok best varm - men er han sulten så går den ned uansett!![:)]

Oki får prøve dette i dag da[:)]

Takker for svar[:D][:D]

ORIGINAL: buffi

Takker for svar[:D][:D]

Lykke til[:D][:D] Hun sier nok i fra om hun ikke vil ha den kald[:D][:D]

er jeg hjemme så koker jeg og tar halvparten varmt vann og halvparten kaldt.
men er jeg borte med ferdigblandet mme så får han den ofte kald..

Varmer alltid ellers vil han ikke ha [:)]

Hvis vi e rhjemme får hun den varm, men er vi ute på tur har jeg med nan ferdigboks, og den får hun romtempretert!

Back
Topp