varm melk med smør?

Hehe, ble smitta av basillen her. Så nå fikser samboeren melk med smør til meg 
Har blitt ganske desperat selv, blir skikkelig sliten om dagen. I kveld har jeg hatt sterke menssmerter som kommer og går og skikkelig vondt i korsryggen.Føler meg rar....
Kunne godt ha tenkt meg å føde i natt!

Hehe, nå får vi sikkert et nytt fødeskred. Kommer til å sitte å trykke om kapp på rietelleren hele gjengen i natt [:D][:D]

ORIGINAL: Missi_85

Hehe, nå får vi sikkert et nytt fødeskred. Kommer til å sitte å trykke om kapp på rietelleren hele gjengen i natt [:D][:D]

Hehe! Helt greit for meg [:D]

Da har jeg en stor kopp med usannsynlig mye smør oppi. Og melk med kanel. [:'(]
Så har jeg slått til med to store potetballer, som var igjen etter middagen [8D]
Men denne gugga sliter jeg big time med altså. [:'(]

Min kopp er under halvtom nå [8D]

min og [:)]
MEN jeg måtte ty til litt o'boy ja.

Uff og Æsj! Jeg ble bare kvalm når jeg prøvde og jeg drakk ett helt glass. Sitter her fortsatt kjempe gravid og 9 dager over termin [:'(] Har ikke lengere trua på kjerringråd. INGEN har funket! [&o]

Da sitter jeg her jeg også, med en god kopp med ekkelhet...[8D]
men kan hende dette gjør susen......
Spicy middag, sterk kaffe , god tur og melk med smør og kanel til kveds.....
Blir det ikke fødsel nå så blir jeg vel gående som elefantene....[;)]

da er jeg stått opp. har sovet som en sten i natt UTEN verken kynnere eller rier :( hehe
å melka får bare være, jeg tester det IKKE igjen :P FY så stygt det smaket... hehe
men jeg fikk en veeeeldig aktiv baby i magen i går. så blir jeg redd det ikke er liv i magen kan et alternativ være å drikke den melka for å få igang aktivitet... hehe

Jeg har hatt en masse rier i hele natt, resten av slimproppen har definitivt gått og nå sitter jeg med ri telleren i håp om å se at de er regelmessige[:D]
HÅPER dette tar seg opp og at jeg er i fødsel........[:D]

Jeg har nesten ikke sovet i natt. Veldig mye menssmerter....Våknet av vondt. Kommer i tak enda, men er ikke regelmessige...Er nok bare kynnere. Men aldri følt det slik før...Har også veldig vondt i korsryggen, som et belte av smerte som ligger der. Prøver å lindre med varmeflaske...

tenkte jeg kanskje kunne prøve å pumpe litt råmelk, kle av meg å skreve, sette flaska imella bena. tror dere ungen hadde blitt frista te å komme ut da?? :P

funker sikkert jaffal like godt som den varme melka gjore for meg :P hehe

Ikke fått med meg dette rådet!!! Er fristet til å prøve, men haaaater både smør og melk[:'(] Varm melk med kanel kunne gått.... Men er det noen som har født etter dette forsøket???

Jeg har sovet hele natta uten så mye som en liten vondt engang!
SÅ enten har det motsatt virkning, eller så er det veeeeldig stille før stormen.
Men jeg vet jo at fødselen ofte starter når du minst venter det da. [:D]

Skjedde ingenting med meg inatt. Sitter her like gravid jeg.

Kom ikke noe rie aktivitet her heller, men vesla turna som aldri før og ribbeina mine fikk gjennomgå!![8D] Aoaoao.. 

Tror jeg dropper smøret[:'(] Her blir det kanel i stede[;)] Håpe det skjer noe med dere snart da!!!!! Har mer murringer i dag enn jeg pleier!! Håper han kommer i løpet av helgen! Er mensterminen min i dag, så det hadde vært gøøøøy[:D]

ORIGINAL: Veslema

Tror jeg dropper smøret[:'(] Her blir det kanel i stede[;)] Håpe det skjer noe med dere snart da!!!!! Har mer murringer i dag enn jeg pleier!! Håper han kommer i løpet av helgen! Er mensterminen min i dag, så det hadde vært gøøøøy[:D]

Kanskje vi to havner på føden samtidig[:)] Babyensmamma og scorp80 er nok hjemme før det skjer noe her.

Det hadde vært morro!!!! Da treffes vi i helga da!!!!!![:D]

Back
Topp