varm melk med smør?

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
må bare spørre for å se om jeg har forstått dette riktig...

først tar jeg et glass ca med melk å varmer opp med en spiseskje smør for så å drikke det...

men kan jeg bruke melange da? å tror dere det blir mere effekt om jeg tar et glass nå å et til f.eks når jeg skal legge meg?? *desperat nå* :P hehe

Ville satsa på smørgrøt i stedet jeg..

Æsj[:'(]

ORIGINAL: Virra

hehe ja mulig det, men greia er den at jeg har ikke smørgrøt. men melk å melange har jeg da :P å jeg er en smule DESPERAT nå :P hehe

ORIGINAL: malinl88

hehe ja mulig det, men greia er den at jeg har ikke smørgrøt. men melk å melange har jeg da :P å jeg er en smule DESPERAT nå :P hehe

Var det ikke ett par stykk som visstnok testa det her forrige kvelden?? Har de født[:D]

det funket IKKE på meg, skaffet meg bare masse kynnere og en veldig dårlig natt :S ikke å anbefale

ORIGINAL: Bergie

det funket IKKE på meg, skaffet meg bare masse kynnere og en veldig dårlig natt :S ikke å anbefale

hmmmm. jeg kjenner meg fristet til å teste alikevel, meeeen... vet du om jeg kan bruke melange? hva brukte du selv? eller er det smør til å ha på brødskiven det er snakk om?

Tror meninga er at melka skal være feit og god, så hadde smellt til med melange var jeg deg..
Men tror jeg skal holde meg unna den her, hadde sikkert spydd!![8D]

off jeg føler meg desperat alså... nå har jeg klart å PRESSE i meg den melka med smør. å ÆSJ så kvalmende alså... (jeg liker ikke melk engang å har ikke drukket det på MANGE år :S BLÆH..... hehe

off jeg føler meg desperat alså... nå har jeg klart å PRESSE i meg den melka med smør. å ÆSJ så kvalmende alså... (jeg liker ikke melk engang å har ikke drukket det på MANGE år :S BLÆH..... hehe

Satser på at det funker nå da[;)]

hehe ja verdt forsøket, men med min flaks så kommer nokk ikke gullet før jeg kanskje blir satt igang ca på terminen (dem lar meg ikke gå mye over pga komplikasjoner i forige svangerskap. så skal inn på kontroll rundt terminen)

ORIGINAL: Lilletrampepus

ORIGINAL: Missi_85

Tror meninga er at melka skal være feit og god, så hadde smellt til med melange var jeg deg..
Men tror jeg skal holde meg unna den her, hadde sikkert spydd!![8D]

Smell på med kakao så er det sikkert godt [:D] Men da er vel meninga med hele greia borte tipper jeg.. [8D]

Jeg drikker en del kakao med kanel i da, kanskje jeg skal ta en skikkelig smørklatt i neste gang.. hihi.. Sikkert bedre det.. Kjenner ei som starta å føde kvelden etter hun drakk varm melk med kanel i [:)]
Her blir vesla mi skikkelig gira av kanelen, føler hun prøver å komme seg ut men får ikke til[8D]

jeg brukte meierismør ordentlig tjukk og fin smøt, hadde også oboy i så det skulle smake kakao, smaken var ikke så verst, men veldig fet... et ihvertfall at jeg ikke skal prøve det igjen, nei her blir det å hoppe i høyet. helst et par ganger om dagen, fantastisk, hehe.....

Var det ikke ett par stykk som visstnok testa det her forrige kvelden?? Har de født[:D]
fødte morgenen etter jeg =) hehe.

Ooh, tontolini nå må du fortelle oss akkurat hvor mye melk og smør du brukte!! [:)][:)][:)] Hihi, skal koke opp et brygg her jeg også[:)]

hihi... et stort glass melk og en god klatt med melange =)=) *vet ikke om det var det som gjorde det, men verdt forsøket*

Oki, høres deilig ut [8D] Slenger oppi litt kakao pulver og sukker også jeg da... *Løpe til kjøkkenet*

Da sitter jeg her med en kopp og,drysset kanel på toppen og jeg. Inatt skal jeg føde[8D]

Nå har jeg helt i meg det deilige brygget, smøret gav det faktisk en god smak. [:)]
I natt blir det fødsel jaaah [:D][:D] Hihi [:)]

ORIGINAL: Missi_85

Nå har jeg helt i meg det deilige brygget, smøret gav det faktisk en god smak. [:)]
I natt blir det fødsel jaaah [:D][:D] Hihi [:)]

Har ikke fått i meg mer en halvparten foreløpig jeg. Men gir meg ikke før alt er nede.

Jøss! Har gått glipp av hele detta snakket her jeg. Ante ingenting om melk med smør.
NÅ LØØØØPER jeg på kjøkkenet også!!!
Her skal det bli fødselsBOOM i natt ja! Jeg har mannen hjemme på nettene fra idag og ut uka nemlig. Vil ikke føde når han er laaangt ute på havet nemlig.
Han kommer vel og merke hjem for friuke på søndagskveld da. [:)]

Back
Topp