Varm mammajakke

Raindr0p

Andre møte med forumet
Har noen tips til varme mammajakker man kan bestille på nett? Jeg trenger en som er varm nok hele vinteren.
Jeg vil helst ha en jakke som også kan brukes etter graviditeten, så den må kunne justeres i størrelsen.
Er åpen både for mammajakker og bærejakker.

På forhånd, takk for tips :)
 
Tusen takk for svar:Heartred Vanskelig å se på bilder om det er en vinterjakke eller en vår/høst-jakke, så er veldig greit å høre fra andre først!
Ja ikke alltid bildene er så lett å tolke. :p Bor i trøndelag selv, så må ha jakke som tåler noen minus nå og da, det gjør nok denne ;) også er det plass til varme klær under også, hvis ønskelig.
 
Har denne:

https://www.bonprix.no/produkt/baer...erod-966343/?shop=401140&pointOfSaleLongId=-3

Varm og god, utvider seg mye hvis du åpner glidelåsene i sidene:) tror den vil holde hele perioden for min del. Kjøpte samme størrelse som jeg bruker til vanlig.

Denne har jeg hatt i to babyperioder :) god og varm. Holder ikke til -15, men da er man lite ute som høygravid eller med baby uansett :p god og romslig så man fint kan regulere med en ekstra ullgenser under på de kaldeste dagene. Vil absolutt si at det er en vinterjakke ja :)
 
Har sånn "dunjakke" fra mamalicious. Kan åpnes mer i sidene etter som magen vokser. Synes det er en grei jakke. Er selv mer begeistret for parkasjakker, men synes det ble for kjipt å bruke over tusenlappen på en jakke jeg skal bruke en sesong.
 
Jeg kjøpte denne, veldig god og varm :happy: men tror ikke den holder ned i -15 grader liksom.. den lager også en slik gnisselyd :inpain:
 

Vedlegg

  • DDE02DC1-324A-4370-A3E8-2D550B533F52.png
    DDE02DC1-324A-4370-A3E8-2D550B533F52.png
    1,7 MB · Visninger: 26
Jeg kjøpte en oversizet boblekåpe fra H&M i fjor som jeg troooor kommer klare magen hele veien i mål. Ikke noe dun men fikk jo en veldig kall januar og februar med en del minusgrader på sitt verste og den klarte seg faktisk veldig bra! Da den er så oversizet er der jo plass til masse ull under. Billig å bra hvis en bare ønsker den som gravid jakke også :happy: Oppfølgeren til den jeg kjøpte i fjor finnes nå i butikk og kan virkelig anbefales.
 
Back
Topp